Geplaatst: 5 mei 200817 jaren comment_972987 ja gebruiken jullie nu al wapen cheats of doen jullie zonder ik ben nu zonder bezig en ik ben nu zo ongeveer op 30 procent dus. gewoon ff 'n vraag
Geplaatst: 5 mei 200817 jaren comment_973435 Heb tot nu toe alles zonder code gedaan, heb de story nu uitgespeeld (65%) als je eenmaal ongeveer 15000 dollar hebt is het geen probleem meer, daarna ben je al snel bij de bankoverval[/font] en dan ben je binnen. Dus ik kan makkelijk al m'n wapens en armor kopen en heb nu ook een contact die ik kan bellen om m'n wanted level te laten verdwijnen:D[/font]
Geplaatst: 5 mei 200817 jaren comment_973444 Ja, ik moet bekennen! Ik cheat... Veel! , maar niet om de politie weg te kriijgen, dat vind ik veel te leuk! Maar om auto's of de annihilator te krijgen...
Geplaatst: 5 mei 200817 jaren comment_973561 Heb tot nu toe alles zonder code gedaan, heb de story nu uitgespeeld (65%) als je eenmaal ongeveer 15000 dollar hebt is het geen probleem meer, daarna ben je al snel bij de bankoverval[/font] en dan ben je binnen. Dus ik kan makkelijk al m'n wapens en armor kopen en heb nu ook een contact die ik kan bellen om m'n wanted level te laten verdwijnen:D[/font] Op hoeveel % moet je zijn om dat contract te krijgen en wat moet je dan doen.. verlies je de sterren meteen? ...Ontopic: ik cheat nog niet maar ik ga een profiel aanmaken ervoor als ik er zin in heb Bewerkt: 5 mei 200817 jaren door philippe58
Geplaatst: 5 mei 200817 jaren comment_973570 Heb tot nu toe alles zonder code gedaan, heb de story nu uitgespeeld (65%) als je eenmaal ongeveer 15000 dollar hebt is het geen probleem meer, daarna ben je al snel bij de bankoverval[/font] en dan ben je binnen. Dus ik kan makkelijk al m'n wapens en armor kopen en heb nu ook een contact die ik kan bellen om m'n wanted level te laten verdwijnen:D[/font] Op hoeveel % moet je zijn om dat contract te krijgen en wat moet je dan doen.. verlies je de sterren meteen? ...Ontopic: ik cheat nog iet maar ik ga een profiel aanmaken ervoor als ik er zin in heb ja dat wil ik ook wel eens weten en ik cheat ook nie
Geplaatst: 5 mei 200817 jaren comment_973588 Ja, ik moet bekennen! Ik cheat... Veel! , maar niet om de politie weg te kriijgen, dat vind ik veel te leuk! Maar om auto's of de annihilator te krijgen... Voertuigen spawnen maakt niks uit dacht ik. En nee, ik zou niet cheaten behalve voertuigen spawnen
Geplaatst: 5 mei 200817 jaren comment_973711 Totaal geen enkele cheat gebruikt. Terwijl ik dat met de andere GTA series juist wel had. Maar deze, het is zon mooie game, ik wil dat gewoon puur houden zeg maar. Geeft mij ook een andere ervaring als ik het juist zonder cheats probeer uit te spelen. En ik doe er langer mee zeg maar
Geplaatst: 5 mei 200817 jaren comment_973723 Totaal geen enkele cheat gebruikt. Terwijl ik dat met de andere GTA series juist wel had. Maar deze, het is zon mooie game, ik wil dat gewoon puur houden zeg maar. Geeft mij ook een andere ervaring als ik het juist zonder cheats probeer uit te spelen. En ik doe er langer mee zeg maar indd, tot nu toe 0cheats gebruikt. eerst spel uitspelen daarna cheats gebruiken .
Geplaatst: 5 mei 200817 jaren comment_973803 Ik heb mooi staan: Times Cheated: 0 En ik ben er trots op. Cheaten is fake voor mensen die het spel niet zonder kunnen uitspelen En daarmee bedoel ik : Wanted Levels; Health; Weapons;
Geplaatst: 5 mei 200817 jaren comment_973816 Ik heb mooi staan: Times Cheated: 0En ik ben er trots op. Cheaten is fake voor mensen die het spel niet zonder kunnen uitspelen En daarmee bedoel ik : Wanted Levels; Health; Weapons; wanted level doe ik niet wel health en wapens ALLEEN voor fun maar met missies niet hoor
Geplaatst: 5 mei 200817 jaren comment_973818 Ik heb een paar x gecheat om uit te proberen.. ben nog geen eens aan missies begonnen 2 gedaan ofzo Vind de multiplayer veelste leuk maar nu heb ik een vraag ik zocht een beetje naar die flying rats maar kon ze nie vinden zelf met een kaartje gezien te hebben.... omt dat doordat ik cheats heb gebruikt of moet ik nog wat verder komen eerst?
Geplaatst: 5 mei 200817 jaren comment_973826 cheats heb ik nog niet gebruikt zit aan 24% ofzo heb het 1 maal gebruikt om de rockter launcher te proberen maar heb direct die savegame verwijdert
Geplaatst: 5 mei 200817 jaren comment_973827 Ik Cheat ook niet... Gaat tot nu toe (ben nog niet zo heel erg ver) prima en ik vind het niet erg om een missie meerdere keren te moeten doen.... Ik geniet nog steeds van het aanzicht van de straat
Geplaatst: 5 mei 200817 jaren comment_973877 Ik gebruik geen cheats, je verpest het spel alleen maar als je dat doet. Ben ook van mening dat spelers die geen cheats gebruiken 'beter' zijn in het spel dan mensen die dat wel doen. Zonder cheats is het lastiger en raak je behendiger dan wanneer je nergens 'echt' moeite hoeft te doen.
ja gebruiken jullie nu al wapen cheats of doen jullie zonder ik ben nu zonder bezig en ik ben nu zo ongeveer op 30 procent dus. gewoon ff 'n vraag