May 5, 200818 yr kan je zelf geen zinnig antwoord verzinnen? gebruik de zoekfunctie je bent hier niet nieuw en als je een beetje moeite doet kan je het antwoord zelf vinden moet je daar nu een nieuw topic voor maken? en ja tuurlijk is het de moeite waard! wat denk je zelf >>> Door SummerBase: Reageer even nuttig, of reageer anders niet. Iets aardiger tegen mensen doen, zou je niet kwaad doen. <<<
May 5, 200818 yr kan je zelf geen zinnig antwoord verzinnen? gebruik de zoekfunctie je bent hier niet nieuw en als je een beetje moeite doet kan je het antwoord zelf vinden moet je daar nu een nieuw topic voor maken? en ja tuurlijk is het de moeite waard! wat denk je zelfWat zit jij mensen aftekraken ? Post dan niets als je niets nuttig's te posten hebt. Tuurlijk is het waard !! Het is werkelijk een fantastisch spel ! Heel New York nagebouwd. Nieuwe functie met auto stelen. Je heb een mobieltje. Je kan in een Internet Café, de Save optie is veranderd. Alle auto's zijn 10 X zo mooi. Jonge, ik garandeer je dat je van GTA IV absoluut geen spijt krijgt !! Het is echt een ongelovelijk mooi spel. Succes met je aankoop !! Swiggers
May 5, 200818 yr Author Sjeeminee wat heb jij eggie123 beheers jezelf eens. Is er iemand die een optie weet die het helemaal geweldig maakt? Bedankt Swiggers! ik had je post nog niet gelezen. Maar ik denk dat ik weer naar de winkel ga zodra de volgende lading er weer ligt. Edited May 5, 200818 yr by Damos
May 5, 200818 yr het vervelende is alleen dat hier al zoveel topics over zijn.. dan is het toch geen moeite even te zoeken? niks afzeiken hoor maar dit is een beetje gemakzucht...
May 5, 200818 yr kan je zelf geen zinnig antwoord verzinnen? gebruik de zoekfunctie je bent hier niet nieuw en als je een beetje moeite doet kan je het antwoord zelf vinden moet je daar nu een nieuw topic voor maken? en ja tuurlijk is het de moeite waard! wat denk je zelfWat zit jij mensen aftekraken ? Post dan niets als je niets nuttig's te posten hebt. Tuurlijk is het waard !! Het is werkelijk een fantastisch spel ! Heel New York nagebouwd. Nieuwe functie met auto stelen. Je heb een mobieltje. Je kan in een Internet Café, de Save optie is veranderd. Alle auto's zijn 10 X zo mooi. Jonge, ik garandeer je dat je van GTA IV absoluut geen spijt krijgt !! Het is echt een ongelovelijk mooi spel. Succes met je aankoop !! Swiggers Inderdaad Je kan ook daten, en de politie uitdagen is nu veel realistischer. Ook de missie's zijn wel leuk, en het verhaal is goed. Je moet ook zelf keuze's maken en dat maakt het allemaal nog beter. De graphics zijn goed, mischienw el wat minder opties dan in San Andreas maar dat maakt het spel er niet minder op vind ik. Succes!
May 5, 200818 yr kan je zelf geen zinnig antwoord verzinnen? gebruik de zoekfunctie je bent hier niet nieuw en als je een beetje moeite doet kan je het antwoord zelf vinden moet je daar nu een nieuw topic voor maken? en ja tuurlijk is het de moeite waard! wat denk je zelfWat zit jij mensen aftekraken ? Post dan niets als je niets nuttig's te posten hebt. Tuurlijk is het waard !! Het is werkelijk een fantastisch spel ! Heel New York nagebouwd. Nieuwe functie met auto stelen. Je heb een mobieltje. Je kan in een Internet Café, de Save optie is veranderd. Alle auto's zijn 10 X zo mooi. Jonge, ik garandeer je dat je van GTA IV absoluut geen spijt krijgt !! Het is echt een ongelovelijk mooi spel. Succes met je aankoop !! Swiggers Inderdaad Je kan ook daten, en de politie uitdagen is nu veel realistischer. Ook de missie's zijn wel leuk, en het verhaal is goed. Je moet ook zelf keuze's maken en dat maakt het allemaal nog beter. De graphics zijn goed, mischienw el wat minder opties dan in San Andreas maar dat maakt het spel er niet minder op vind ik. Succes! Bedankt voor de toevoeging
May 5, 200818 yr Bedankt Swiggers! ik had je post nog niet gelezen. Maar ik denk dat ik weer naar de winkel ga zodra de volgende lading er weer ligt.Ga dat maar gauw doen, want ik verzeker je dat het een goed spel is P.s Np
May 5, 200818 yr ZIjn er genoeg opties in gta IV dat het het waard maakt om het te kopen? Sorry, maar iemand van jouw postcount weet toch dat hier een zoekfunctie is? En tuurlijk is het de moeite om hem te kopen, online,storymode,en allemaal grappige dingen zoeken en vinden. Greetz Edit: 500ste post Edited May 5, 200818 yr by FerryN
May 5, 200818 yr Bedankt Swiggers! ik had je post nog niet gelezen. Maar ik denk dat ik weer naar de winkel ga zodra de volgende lading er weer ligt.Ga dat maar gauw doen, want ik verzeker je dat het een goed spel is P.s Np GO SWIGGERS, Ik sluit me hier helemaal bij aan! Je moet niet zozeer letten op het aantal opties die de game biedt, maar meer naar de beleving van Liberty City! Het voelt gewoon allemaal echt, iets wat ik nog nooit in een game heb beleefd. De details zijn dankzij Euphoria Physics zó goed, je ziet je caracter bij het sturen overpakken, de manier waarop hij in een auto heen en weer slingert... Probeer hem anders eens uit bij een kennis: gewoon een ped opzoeken en met het nieuwe cover en aim systeem knietje voor knietje en handje voor handje afmaken... Dan ben je verkocht! Laat ik maar niet beginnen over de Online opties, want dan raak ik niet meer uitgepraat... bla..bla..bla..
ZIjn er genoeg opties in gta IV dat het het waard maakt om het te kopen?