May 5, 200818 yr Ik had een vraag, ik heb het spel nog niet maar, wat is nu eigenlijk het verschil tussen hoofdmissies en zijmissies? En moet je ze beiden doen of wat.. IVaddict
May 5, 200818 yr Ik had een vraag, ik heb het spel nog niet maar,wat is nu eigenlijk het verschil tussen hoofdmissies en zijmissies? En moet je ze beiden doen of wat.. IVaddict de hoofdmissies zijn de missies uit de verhaallijn, de zijnmissies zijn kleine missies die niks met het verhaal te maken hebben, zoals pliesieagentje spelen, en met ambulance mensen heel maken ofzo
May 5, 200818 yr Hoofdmissies zijn missies die bij de Storylijn horen, je krijgt doordat je die missies speelt het verhaal te zien. Waar het eigenlijk om draait. Deze missies krijg je van personen. Je kan ze op allerlij manieren krijgen, van personen, per telefoon, per sms of per e-mail. Deze missies moet je persé uitspelen, wil je het verhaal weten. Zijmissies behoren niet bij de storylijn, hier krijg je het verhaal dus niet door te weten. Zijmissies zijn missies die je moet doen, als je de 100% wilt halen. Voorbeelden van zij-missies in GTA IV: Police Most-Wanted Lijst afmaken Ambulance Brandweer Zijmissies krijg je niet van een persoon, die zitten al gewoon in het spel. Die kan je gewoon doen, het heeft geen betrekking tot de Story-lijn.
May 5, 200818 yr De hoofdmissies zijn alles de missies die de makers hebben bedacht om hun hele verhaal aan je te "vertellen". Denk aan San Andreas: het verhaal begint op de luchthaven van Los Santos waar je CJ zijn koffer ziet pakken en uiteindelijk eindigt het verhaal met de dood van Tenpenny en krijg je heel mooi de aftiteling in beeld. Dáár doe je het als gamer voor....naast de hoofdmissies heb je ook zijmissies: niet noodzakelijk om de hele verhaallijn te kennen maar wél noodzakelijk vaak om het andere doel van de meeste gamers te halen: de 100% Edit: was een beetje traag
May 5, 200818 yr Author Ik had een vraag, ik heb het spel nog niet maar,wat is nu eigenlijk het verschil tussen hoofdmissies en zijmissies? En moet je ze beiden doen of wat.. IVaddict de hoofdmissies zijn de missies uit de verhaallijn, de zijnmissies zijn kleine missies die niks met het verhaal te maken hebben, zoals pliesieagentje spelen, en met ambulance mensen heel maken ofzo Oh oke , dus die zijmissies hoef je niet persee te doen om verhaallijn te volgen?
May 5, 200818 yr Ik had een vraag, ik heb het spel nog niet maar,wat is nu eigenlijk het verschil tussen hoofdmissies en zijmissies? En moet je ze beiden doen of wat.. IVaddict de hoofdmissies zijn de missies uit de verhaallijn, de zijnmissies zijn kleine missies die niks met het verhaal te maken hebben, zoals pliesieagentje spelen, en met ambulance mensen heel maken ofzo Oh oke , dus die zijmissies hoef je niet persee te doen om verhaallijn te volgen? nee, zijmissies staan buiten het verhaal, maar als het verhaal is afgelopen (ik geloof bij 60 procent) kun je zijmissies doen om de volle 100% te halen Edited May 5, 200818 yr by mastala
May 5, 200818 yr Hoofdmissies zijn missies die bij de Storylijn horen, je krijgt doordat je die missies speelt het verhaal te zien. Waar het eigenlijk om draait. Deze missies krijg je van personen. Je kan ze op allerlij manieren krijgen, van personen, per telefoon, per sms of per e-mail. Deze missies moet je persé uitspelen, wil je het verhaal weten.Zijmissies behoren niet bij de storylijn, hier krijg je het verhaal dus niet door te weten. Zijmissies zijn missies die je moet doen, als je de 100% wilt halen. Voorbeelden van zij-missies in GTA IV: Police Most-Wanted Lijst afmaken Ambulance Brandweer Zijmissies krijg je niet van een persoon, die zitten al gewoon in het spel. Die kan je gewoon doen, het heeft geen betrekking tot de Story-lijn. Uh ik zit nu in een brandweer wagen; hoe zet je die missie aan?
Ik had een vraag, ik heb het spel nog niet maar,
wat is nu eigenlijk het verschil tussen hoofdmissies en zijmissies?
En moet je ze beiden doen of wat..
IVaddict