Geplaatst: 5 mei 200817 jaren comment_973167 Steve stuurd op een gegeven moment een berichtje of je zijn comet wil zoeken bij de river side colfclub. Nadat ik de auto gevonden heb weet ik niet wat ik moet doen, hoef je hem alleen maar te vinden of moet je hem ergens heen brengen?
Geplaatst: 5 mei 200817 jaren comment_973170 Steve stuurd op een gegeven moment een berichtje of je zijn comet wil zoeken bij de river side colfclub. Nadat ik de auto gevonden heb weet ik niet wat ik moet doen, hoef je hem alleen maar te vinden of moet je hem ergens heen brengen? Instappen, dan krijg je een marker op je map met de afleveringslocatie!
Geplaatst: 5 mei 200817 jaren Auteur comment_973179 Steve stuurd op een gegeven moment een berichtje of je zijn comet wil zoeken bij de river side colfclub. Nadat ik de auto gevonden heb weet ik niet wat ik moet doen, hoef je hem alleen maar te vinden of moet je hem ergens heen brengen? Instappen, dan krijg je een marker op je map met de afleveringslocatie! Vaag toen ik instapte kreeg ik niets te zien mischien heb ik te lang gewacht ofzo.
Geplaatst: 5 mei 200817 jaren comment_973454 Steve stuurd op een gegeven moment een berichtje of je zijn comet wil zoeken bij de river side colfclub. Nadat ik de auto gevonden heb weet ik niet wat ik moet doen, hoef je hem alleen maar te vinden of moet je hem ergens heen brengen? Instappen, dan krijg je een marker op je map met de afleveringslocatie! Vaag toen ik instapte kreeg ik niets te zien mischien heb ik te lang gewacht ofzo. da's vaag, ja... weet niet of het op tijd gaat, weet wel dat er missies zijn die op tijd gaan, moet je ff naar Start en dan "Briefing" o.i.d. daar staat het als laatste ontvangen gamebericht!
Steve stuurd op een gegeven moment een berichtje of je zijn comet wil zoeken bij de river side colfclub. Nadat ik de auto gevonden heb weet ik niet wat ik moet doen, hoef je hem alleen maar te vinden of moet je hem ergens heen brengen?