Jump to content
Geplaatst:
comment_973203

hier kun je een leuke top 10 maken van wat jij de saaiste, mooiste, leukste, enge of natuurlijk grappigste manieren vind om iemand in SA of gewoon CJ en de grove members dood te maken.

vertel ook waarom. als je wilt kan je ook zeggen hoe.

1. de leukste is altijd nog: grove members in je gang doen in een auto gaan vliegen met cheat en heel hoog in de lucht uitstappen (zorg wel voor een parachute)

2. hard rijden in een tanker en vlak voor je de persoon raakt uistappen dan zie je het gebeuren is egt grappig.

3. met de propellers van een heli iemand kapot maken

4. combine harvester en daarmee mensen doodrijden kijk wel goed naar de kant waar normaal de stro uit komt

5. satchel charge op de persone en dan weg laten rennen en als hij bijna uit beeld is BOEM

6. Chaos mode Cheat en voetgangers hebben wapens cheat spel zorgt zelf voor de moorden alleen kun je zelf ook vermoord worden

7. mensen in de fik zetten of met bazooka helemaal kapot maken

8. heel hoog in de lucht met auto en vliegende auto cheat cheat uitzetten en dan met geluk landen op een groep gastjes alleen oppassen dat je geen gangwar maakt door Ballas of Vagos dood te maken

9. iemand uit zijn auto halen en met zijn eigen auto hem doodrijden en dan de auto laten staan

10. Saai doodschieten

iets wat ook op nummer 1 hoort is: FF hier klikken en kijken maar en dan in plaats van op de brug midden in van de explosie staan (als je dit doet krijg je wel 6 sterren)

Greetz Zamg0d1

Denk goed na!!!

Bewerkt: door -Matthijs-
Topictitel aangepast..

• Reacties 105
  • Bezichtigingen 22.5k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1439748
Het is nacht man, op wie gaan we wachten, Cor van Hout? En de III Era was gewoon niet realistisch, dus waarom dat toevoegen.

Wat zeik jij nou van toevoegen? Vice City heeft de perfecte sfeer voor overdreven animaties,

zoals verkoolde mensen en blauwe mensen :7 .

Maar er kan toch ook iemand anders is iets zeggen :duh: .

• 4 weken later...
Geplaatst:
comment_1469787

Ik vind het gewoon leuk om schietend door de stad te rennen met een bazooka of iets dergelijks ^_^

Maar ls ik in een goede bui ben, ga ik iets beters doen :

- Mensen onder mijn auto stoppen levend en je dan op hun uitleven

-Iemand neerslaan en op de grond in brand steken

-Een kettingbotsing veroorzaken en dan één auto laten ontploffen. De rest komt dan wel incl. de peds :D

-30 m kunnen springen met je BMX en dan 'per ongeluk'' op iemand vallen.

-De politie mensen laten omrijden :schater:

• 3 maanden later...
Geplaatst:
comment_1561403

Om ze eerst op de grond zien te krijgen, en als ze dan willen opstaan onder rijden en even lekker blijven staan, of even hem het rook van de wielen laten ruiken. :D

• 2 weken later...
Geplaatst:
comment_1571433

Nou, de leukste manier (vind ik) is iemand bij het station het spoor op meppen,

dan wachten op een trein.

Nog leuker is een hele groep mensen hebben, en dan een Flamethrower op 1 van hun gebruiken.

Dan steekt de een de ander aan! :bonk:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.