Geplaatst: 5 mei 200817 jaren comment_973280 kan iemand me hier nog mee helpe? if(strcmp("/fix", cmdtext, true) == 0) { if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) { new vehicleID; new Float:health; vehicleID = GetPlayerVehicleID(playerid); GetVehicleHealth(vehicleID, health); SetVehicleHealth(vehicleID,1000.0); } } return 1;} bedankt alvast hij klopt niet Bewerkt: 5 mei 200817 jaren door tinyq
Geplaatst: 5 mei 200817 jaren comment_973286 if(strcmp("/fix", cmdtext, true) == 0) { if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) { new vehicle; vehicle = GetPlayerVehicleID(playerid); SetVehicleHealth(vehicle, 1000.0); } return 1; } Bewerkt: 5 mei 200817 jaren door WackoX
Geplaatst: 5 mei 200817 jaren Auteur comment_973523 srry wackox het werkt nog niet hij zegt steeds unknow command als ik het intype in server
Geplaatst: 5 mei 200817 jaren comment_973546 Ben je het vergeten te compilen? De code hoort gewoon te werken.
Geplaatst: 6 mei 200817 jaren Auteur comment_975128 weet ik maar als ik in auto zit doet ie nog niet en heb ook gecompiled
Geplaatst: 6 mei 200817 jaren comment_975150 Dan heb je het op de een of andere manier toch fout gedaan hij moet het doen.
Geplaatst: 6 mei 200817 jaren comment_975547 Heeft een auto wel 1000 health? Ja... Dat commando zou gewoon moeten werken. Bewerkt: 6 mei 200817 jaren door =>Sandra<=
Geplaatst: 7 mei 200817 jaren comment_975735 Ik zie al wat het probleem is. Hij werkt gewoon alleen je zit het effect niet als er geen rook uit de auto komt. Dus zet deze ClientMessage er maar bij: SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, "Vehicle Fixed!"); En dan krijg je: if(strcmp("/fix", cmdtext, true) == 0) { if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) { new vehicle; vehicle = GetPlayerVehicleID(playerid); SetVehicleHealth(vehicle, 1000.0); SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, "Vehicle Fixed!"); } return 1; } Nu kun je zien als je de code gebruikt. LET OP! Ik denk dat jij COLOR_GREEN niet defined hebt. Dus dat moet je dan in een andere kleur veranderen!
kan iemand me hier nog mee helpe?
if(strcmp("/fix", cmdtext, true) == 0)
{
if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
{
new vehicleID;
new Float:health;
vehicleID = GetPlayerVehicleID(playerid);
GetVehicleHealth(vehicleID, health);
SetVehicleHealth(vehicleID,1000.0);
}
}
return 1;}
bedankt alvast
hij klopt niet
Bewerkt: door tinyq