May 5, 200818 yr Als ik een save game wil downloade waar moet ik hem opslaan? dankje Je hebt al een topic gemaakt daar over maarja je moet naar mijn documenten en dan gta san andreas user files of gta 3 of gta vice city user files
May 5, 200818 yr Author Als ik een save game wil downloade waar moet ik hem opslaan? dankje Je hebt al een topic gemaakt daar over maarja je moet naar mijn documenten en dan gta san andreas user files of gta 3 of gta vice city user files klopt Maar ik kon em niet terugvinden dus ik dacht huh heb ik em nou niet geplaatst :S sorry
May 5, 200818 yr je kan het mapje ook zoeken doormiddel van de PC zoekmachine. Die kan je gewoon vinden bij start>zoeken>naam mapje. Dit is voor Windows XP Edited May 5, 200818 yr by -GoldWing-
May 6, 200818 yr Een savegame wordt altijd opgeslagen in het mapje 'X User Files', waarvan je op X de naam van het betreffende spel moet invoeren. Let op: vaak is een savegame nog verpakt in een .rar-bestand, download dan eerst WinRAR (mits je deze nog niet hebt) en pak het rar bestand hier vervolgens mij uit. Daarna kun je het inbegrepen .b-bestand in de map toevoegen.
Als ik een save game wil downloade waar moet ik hem opslaan?
dankje