May 6, 200818 yr Als ik GTA San Andreas wil installeren dan zegt mn computer op 1/4 van de installatie dat er een fout is: Weet iemand hier mischien iets voor? alvast bedankt, fmgtr
May 6, 200818 yr De data*.cab fout is een bekende foutmelding, er zit een kras op je DVD-Rom. Dat is bijna niet te verhelpen, maar er zijn winkels die je DVD-Rom kunnen herstellen. Hier moet je uiteraard voor betalen, en garantie dat het werkt kunnen we, en zij ook, niet geven. Het beste is een nieuwe DVD-Rom kopen, zodat je zeker weet dat die het doet. Hij kost nu nog maar €20,- gelukkig
May 6, 200818 yr Author De data*.cab fout is een bekende foutmelding, er zit een kras op je DVD-Rom. Dat is bijna niet te verhelpen, maar er zijn winkels die je DVD-Rom kunnen herstellen. Hier moet je uiteraard voor betalen, en garantie dat het werkt kunnen we, en zij ook, niet geven. Het beste is een nieuwe DVD-Rom kopen, zodat je zeker weet dat die het doet. Hij kost nu nog maar €20,- gelukkig Ok bedankt voor de tip ik zal kijken fmgtr
May 6, 200818 yr Wat je zelf ook nog even kunt proberen is met een vochtig doekje lichtjes over de DVD-rom wrijven, dit wil soms ook nog wel helpen. Zoniet, kun je beter de tips hierboven gebruiken van VWO-er.
Als ik GTA San Andreas wil installeren dan zegt mn computer op 1/4 van de installatie dat er een fout is:
Weet iemand hier mischien iets voor?
alvast bedankt,
fmgtr