May 6, 200818 yr Hoe kan je je achtergrond veranderen en ringtone een leuke. enz en een nieuwe telefoon wanneer krijjg je die ..? BEDANKT
May 6, 200818 yr Author 2e eiland, je krijgt m van playboy x daar ben ik nu ik heb 1e missie van playboy gedaan. wanneer krijg ik die dan.
May 6, 200818 yr 2e eiland, je krijgt m van playboy x daar ben ik nu ik heb 1e missie van playboy gedaan. wanneer krijg ik die dan. duurt niet lang meer , merk je vanzelf wel , weet niet presies welke missie van playboy
May 6, 200818 yr Je krijgt in de missie 'Photo Shoot' een nieuwe telefoon. Je kan gewoon uit de standdaard ringtones kiezen. Je hebt nu wel een 'WIZ-achtergrond'. Als je naar een internetcafé gaat, dan kan je nieuwe ringtones en achtergronden kopen. Deze 'Goodies' voor je telefoon kosten $100,- per stuk. PS: Je hebt dan ook een camera op je mobiel Veel succes!
May 6, 200818 yr Author Je krijgt in de missie 'Photo Shoot' een nieuwe telefoon. Je kan gewoon uit de standdaard ringtones kiezen. Je hebt nu wel een 'WIZ-achtergrond'. Als je naar een internetcafé gaat, dan kan je nieuwe ringtones en achtergronden kopen. Deze 'Goodies' voor je telefoon kosten $100,- per stuk.PS: Je hebt dan ook een camera op je mobiel Veel succes! oke dankje k kan niet filmen:S
Hoe kan je je achtergrond veranderen en ringtone een leuke. enz en een nieuwe telefoon wanneer krijjg je die ..?
BEDANKT