Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Auto's opslaan

Hee, ik heb een vraag.

ik heb nu 2 auto's en mij gele parkeervlak staak, maar zou daar nog een auto bij kunnen.. en maakt het dan uit of hij er half in staat of niet?. want het is mijn enigste safehouse( op het kleine eilandje boven aan, bohan dacht ik). als dit niet kan, hebben jullie dan nog tips maar ik ze dan wel op kan slaan, en of er ergens nog een ander safehouse is?

Alvast bedankt!! :cya:

Featured Replies

Als ie er half in staat dan gaat de auto gewoon weg :duh:

Had ik namelijk ook. Maar bij je oude savehouse kan je ook nog auto's opslaan. (dat afgebrande krot dus)

Nu heb ik ook nog een vraag :puh: Kun je in de eerste save house die je krijgt ook auto's inzetten ? Zit daar ergens een garage in de buurt ?

Alvast Bedankt.. ^_^

Swiggers :cya:

Ja, de eerste keer dat je savet, wordt er gezegd dat er voor je savehouse een parkeervak staat waarin je je auto's kunt zetten. Het is overdag goed te zien, maar 's avonds valt het minder op door de donkere avonden in GTA IV.

Edited by VWO-er

ik heb momenteel 3 save-parkings. Kan dus 6 auto's saven.

- oud savehouse

- nieuwe savehouse (bohan)

- penthouse van playboy X

[/font]

Zijn er nog ????

Edited by gta-mike

ik heb momenteel 3 save-parkings. Kan dus 6 auto's saven.

- oud savehouse

- nieuwe savehouse (bohan)

- penthouse van playboy X[/font]

Zijn er nog ????

Gebruik spoilers astublieft, mensen!

Ik heb van de week drie auto's op één parkeervak kunnen passen, nmlk de Dukes, de shyster pmp 600 en de comet. (oftewel twee dikke bakken en een iets kleinere)

Als je ze er namelijk schuin inparkeerd, past het nét om ze alledrie met vier wielen binnen de lijnen te zetten, en dan worden ze gesaved. Is wel ff passen en meten, trouwens!;)

Edited by Jacky-2007

Er kunnen wel meer motors in ^_^

Je krijgt vanzelf nog wel meer huizen :tu:

kijk zet de auto met die voorkant tegen elkaar anders gaan ze nog weg bij mij tenminsten...

in bohan staan ze zo >< en in alderney >< want anders gaan ze bij mij weg dus als je twijfelt zet dan zo tegen elkaar dan weetje zker dat ze blijven staan :cya::D

Bij mij staan ze mooi achter elkaar.

Je moet er wel goed voor zorgen dat ze binnen het gele kader staan.

Bij mij het eerste savehouse stond er ooit een, naam ontglipt mij (corvette), samen met een stretch. ^_^

En die stonden er telkens ik er voorbij reed.

naam ontglipt mij (corvette)

Coquette

naam ontglipt mij (corvette)

Coquette

_O_ thanks _O_

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

Recently Browsing 0

  • No registered users viewing this page.

Account

Navigation

Search

Search

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.