Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Blizzard Vs ...

Onderwerp: GTA

Soort design: Signature

Size design: 400x100 tot 450x150

Render: Ja

Animatie: Nee

Premade: Mag

Tijd van inlevering: Zsm

Opmerking: Ik lever hem na jouw in

Featured Replies

Ik wil wel wat proberen, ik zal morgen wel wat in elkaar knutselen aangezien ik dan de hele dag voor mezelf heb. :)

Edit : Er is vrij weinig uitgekomen, maar hier is hij dan...

nikocopyyg9.jpg

Edit #2 : Ik krijg geen contact meer met Blizzard... :N

Edit #3 : Ik krijg nog steeds geen contact... :N

Edited by 2fast{0}

Blizzard is sinds 6 Mei helemaal niet meer online gekomen en hij heeft ook niks gezegd over dat hij wegging. :?

Blizzard is sinds 6 Mei helemaal niet meer online gekomen en hij heeft ook niks gezegd over dat hij wegging. :?

Ik wil anders wel tegen jou met GTA sig. Crew moet het wel eerst goedrekenen. :Y

>>> Door Dizzee: Ik heb er geen probleem mee, alleen stel ik dan wel voor om een nieuw topic aan te maken.

Zo is het overzichtelijker en kan Blizzard eventueel hier verder zoeken naar een nieuwe tegenstander, mocht hij binnenkort weer online komen.<<<

Ik annuleer deze battle aangezien blizzard gewoon verdwenen is. JOns-Asses op het moment heb ik niet echt zin om een nieuwe battle te starten, maar na mijn examens zal ik wel een battle willen proberen. :)

  • Author

Sorry 2fast, m'n pc deed erg raar en begint de hele tijd opnieuw op te starten. Dus ik kon ook geen gebruik maken van Photoshop. Bovendien kon ik ook even niet op onze andere computer (Daar zit nl. geen Photoshop op).

Daarom vraag ik of hier een slotje op mag???

>>> Door Dizzee: Volgens de regels, mag er eigenlijk niet gevraagd worden om een slotje. Maar ik neem aan dat je niet meer wilt battlen, dus zie ik geen reden om dit topic nog open te laten.

:slotje:<<<

Guest
This topic is now closed to further replies.

Recently Browsing 0

  • No registered users viewing this page.

Account

Navigation

Search

Search

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.