Geplaatst: 6 mei 200817 jaren comment_974704 Script Helper V2.2 Functie's :Teleport GeneratorCommando GeneratorScripting Resources ( veel scripting info van SA:MP )Internet Browser ( Een browser die je automatisch naar de SA:MP Wiki brengt )\Carlist met alle infoFunctie's voor de volgende release :Plaatjes voor carlistNog ideeen ?? post ze hierDownload ProgramDownload SourceAls je van plan bent wijzigingen toe te brengen aan dit programma laat dan mijn naam achter in de credits Bewerkt: 6 mei 200817 jaren door HarmJan
Geplaatst: 6 mei 200817 jaren comment_974722 Script Helper V2.1 Functie's :Teleport GeneratorCommando GeneratorScripting Resources ( veel scripting info van SA:MP )Internet Browser ( Een browser die je automatisch naar de SA:MP Wiki brengt )Functie's voor de volgende release :Autolijst met alle info + plaatjesNog ideeen ?? post ze hierDownload ProgramDownload SourceAls je van plan bent wijzigingen bent toe te brengen aan dit programma laat dan mijn naam achter in de credits ziet er veel belovend uit Ik ga het vandaag nog testen
Geplaatst: 6 mei 200817 jaren Auteur comment_974827 Nieuwe versie !! 2.2 Nieuwe functie's : Carlist met veel info ( zonder plaatjes ) Scripting Functions Scripting Callbacks Veel plezier ermee
Geplaatst: 3 juli 200816 jaren comment_1032993 De link "Download Program" doet het niet (meer). Ik krijg deze melding:
Geplaatst: 3 juli 200816 jaren comment_1033192 Als je de source download zit het programma er ook in met beetje zoekwerk kom je dan in de map Debug. Dat is versie 2. Maar als je naar de map release gaat. Zie je zelfs versie 3 (Werkt bij mij alleen niet foutloos)
Geplaatst: 14 juli 200816 jaren comment_1043910 hij doet het niet bij mij.. moet ik hem in een speciale map plaatsen ofzo?? invix
Geplaatst: 12 september 200915 jaren comment_1482843 Misschien doordat dit topic op 6 mei 2008 is aangemaakt en 14 juli 2008 al werd gemeld dat de link niet meer werkt? Daarnaast is de topicstarter ook voor het laatst online geweest in oktober, dat jaar... Google geeft ook geen andere resultaten voor dit programma, maar ik heb wel een ander programma voor jullie gevonden: Beginners SA-MP PAWN Script Helper (Officiële SA-mp forum). Misschien is dat wat voor jullie
Script Helper V2.2
Functie's :
Teleport Generator
Commando Generator
Scripting Resources ( veel scripting info van SA:MP )
Internet Browser ( Een browser die je automatisch naar de SA:MP Wiki brengt )\
Carlist met alle info
Functie's voor de volgende release :
Plaatjes voor carlist
Nog ideeen ?? post ze hier
Download Program
Download Source
Als je van plan bent wijzigingen toe te brengen aan dit programma laat dan mijn naam achter in de credits
Bewerkt: door HarmJan