Jump to content
Geplaatst:
comment_974926

Wie weet wat ik kan doen als ik de storyline heb volbracht.

Ik heb:

- Goede relatie met Jacob

- Middelmatige relatie met Brucie

- Goede relatie met Roman

- Assasins missies volbracht.

- Moet nog paar Politie wanted levels doen.

- Moet Little Jacob's 'jobs' nog doen. (Hoeveel zijn dit er?)

Wie weet wat ik nog kan doen? Multiplayer ja. Maar ik bedoel in Singelplayer. Please write it down!

Featured Replies

Geplaatst:
comment_975050

Dat zijn mensen die gewoon op straat staan en die geven je dan een missie, ik heb dat al 2 keer gehad... Vraag me niet waar ze zijn want ik liep alleen op de stoep en toen kwam er een cutscéne...

Geplaatst:
comment_975059
Dat zijn mensen die gewoon op straat staan en die geven je dan een missie, ik heb dat al 2 keer gehad... Vraag me niet waar ze zijn want ik liep alleen op de stoep en toen kwam er een cutscéne...

Ze zijn overal, bahalve in Bohan. Ook zullen ze alleen op bepaalde tijden er zijn. Gelukkig staan ze wel altijd op dezelfde plek. Als je er pas 2 hebt gehad, heb je er nog heel wat te gaan!

Geplaatst:
comment_975295

Ze zijn overal, bahalve in Bohan. Ook zullen ze alleen op bepaalde tijden er zijn. Gelukkig staan ze wel altijd op dezelfde plek. Als je er pas 2 hebt gehad, heb je er nog heel wat te gaan!

ze bellen ook terug..

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.