Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Waren die 6 maanden het wachten waard?

Waren die zes heleeeeee langeeeee maanden het wachten waard?

Edited by kooskansloos

Wat vind jij? 56 members have voted

  1. 1. Was het wachten waard?

    • Ik vind van wel
      66%
      34
    • Ik vind van niet
      11%
      6
    • Ik weet niet wat ik moet vinden want ik ben druk aan het spelen
      7%
      4
    • Ik kan niet denken op dit moment want ik heb een zonnesteek
      13%
      7

Please sign in or register to vote in this poll.

Featured Replies

ja voor mij wel. het is/blijft een TOP-SPEL.

Ik heb er 2.5 jaar op gewacht... :D :D

Maar ook de 6 maanden sinds de verzet van de release waren het wachten waard!!! _O_

6 maanden? ik dacht meer... iets met 5 jaar... Ik vond dat ze iets meer mogelijkheden erin hadden moeten stoppen maar verder perfect...

Edit: Toen SA er was wachtte ik alweer op IV :D

Edited by hackman

Waren die zes heleeeeee langeeeee maanden het wachten waard?

Voor jou duurde het wachten misschien maar 6 maanden, ik wachtte al 4 jaar... Ja, het was absoluut het wachten waard! Betere graphics, besturing en verhaal. Die onzin dingetjes die er nu uitgelaten zijn (behalve een werkende buslijn, zoals in een preview stond. :duh:) mis ik echt niet! Denk bijv. aan San Andreas waar je knopjes in bepaalde volgorde op de juiste tijd moest drukken om te kunnen dansen. Belachelijk! Het is GVD Guitar Hero niet! Ik ben blij dat ze dát soort ongein weg laten dus. De nieuwe dingen zoals TV kijken, random characters op straat, zuipen met je maat en het kijken naar shows vind ik een zeer goede toevoeging. Het internet in Tw@ had alleen wat uitgebreider gemogen. Nu kan je er niet echt veel mee.

ja het dansen was indd belachelijk. maar het vecht systeem in gta 4 is ook zwaar slecht. zelfs gta 1 had beter :puh:

ik vind zelf dat dit het wachten niet waard is. misschien had ik me er teveel van voor gesteld.. dan kan het bijna niet anders dan tegenvallen eigenlijk.

Dat mag ik hopen dat het de moeite waard is. Ik ben namelijk nog steeds aan het wachten.... op een aankondiging van de PC versie. En dan mag ik nóg langer wachten tot ie eindelijk uitkomt. En het kan goed zijn dat ik dan nog langer moet wachten, omdat ik eerst een PC moet kopen die wel goeg genoeg is om GTA IV te draaien en dat kost weer geld.

(Hoezo zes maanden trouwens? We wachten met z'n allen toch al veel langer?)

Ik weet nog niet, ik moet nog kijken, maar ik heb wel alle 200 Flying Rats gevonden, zonder de kaart van wikigta

Zeker weten. Ik wacht liever iets langer ipv een game te hebben die maar half af is.

Absoluut het (jaren) wachten waard!

Betere besturing dan welke GTA dan ook, zowel rijden als vechten. het schuilsysteem werkt super. leuke shoot outs mogelijk op deze manier

Absoluut het (jaren) wachten waard!

Betere besturing dan welke GTA dan ook, zowel rijden als vechten. het schuilsysteem werkt super. leuke shoot outs mogelijk op deze manier

Niet meer aan toe te voegen. Hier ben ik het volledig mee eens :tu:

Ik heb iets meer dan 1 jaar elke dag op internet het laatste nieuws gevolgd van GTA IV en was wel teleurgesteld dat GTA IV niet zou verschijnen op 16-10-2007 en wilde alleen voor deze game een Xbox 360 kopen .

Ik heb toen maar gewacht om een Next-Gen gameconsole te kopen maar uiteindelijk heb ik maar gekozen voor de Playstation 3 .

Rond de tijd van Kerstmis 2007 is het aftellen begonnen voor mij en toen duurde het nog zo lang en maar hopen dat GTA IV toch eerder kwam dan 29-04-2008 .

Het was het wachten zeer en zeker waard en GTA IV is voor mij de ultieme game ervaring waar ik zo van kan genieten .

Prachtige game .

Geweldig!

Serieus, 4 jaar lang heb ik aan niks anders kunnen denken :Y

GTA IV is gewoon het wachten waard geweest!

ik vind niet dat die 6 maanden t waard waren dit heeft inderdaad lang geduurd maar in 3 maanden zou dit tog ook wel kunnen???

Ik ben nog geen 6 maanden leveloos bezig met GTA IV

Edited by mdgNL

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

Recently Browsing 0

  • No registered users viewing this page.

Account

Navigation

Search

Search

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.