Geplaatst: 6 mei 200817 jaren comment_975124 Als je schiet op dikke buis dan spuwt er vlam. Je kunt hem vinden in industrie.
Geplaatst: 6 mei 200817 jaren comment_975130 Je praat (typt) als een soort van baby... Meer uitleg en betere taal...
Geplaatst: 6 mei 200817 jaren comment_975139 Hij bedoelt gewoon dat als je naar de Industry area gaat op Alderney en je knalt met een RPG dat je dan GROTE vlam krijgt!!! Is da nu zo moeilijk? DOE GEWOON EENS WAT MEER MOEITE om zijn dingen te ontcijferen he!
Geplaatst: 6 mei 200817 jaren comment_975142 Hij bedoelt gewoon dat als je naar de Industry area gaat op Alderney en je knalt met een RPG dat je dan GROTE vlam krijgt!!!Is da nu zo moeilijk? DOE GEWOON EENS WAT MEER MOEITE om zijn dingen te ontcijferen he! Hij zij niks over Alderny volgens mij...
Geplaatst: 6 mei 200817 jaren comment_975144 Hij bedoelt gewoon dat als je naar de Industry area gaat op Alderney en je knalt met een RPG dat je dan GROTE vlam krijgt!!!Is da nu zo moeilijk? DOE GEWOON EENS WAT MEER MOEITE om zijn dingen te ontcijferen he! Hij zij niks over Alderny volgens mij... Wiseass
Geplaatst: 6 mei 200817 jaren comment_975147 Hij bedoelt gewoon dat als je naar de Industry area gaat op Alderney en je knalt met een RPG dat je dan GROTE vlam krijgt!!!Is da nu zo moeilijk? DOE GEWOON EENS WAT MEER MOEITE om zijn dingen te ontcijferen he! Hij zij niks over Alderny volgens mij... maar wel over een indrustrie terein? die is toch in alderney
Geplaatst: 6 mei 200817 jaren comment_975148 Hij bedoelt gewoon dat als je naar de Industry area gaat op Alderney en je knalt met een RPG dat je dan GROTE vlam krijgt!!!Is da nu zo moeilijk? DOE GEWOON EENS WAT MEER MOEITE om zijn dingen te ontcijferen he! Hij zij niks over Alderny volgens mij... Waar anders is er Industrie? :duh: Neem gewoon van mij aan dat ie Alderney bedoelde
Geplaatst: 6 mei 200817 jaren Auteur comment_975153 Ik heb alleen gewoon zeggen industrie dus algemeen. Wat is probleem met jou? Ik ben doof dus ik kun niet goed met zinsbouw en je scheldt mij maar over babytyp.
Geplaatst: 6 mei 200817 jaren comment_975192 Ik bied mijn excuses aan daarvoor maar zeg nou zelf, ik kon ook niet van tevoren weten dat je doof was...
Geplaatst: 6 mei 200817 jaren Auteur comment_975232 Als je weet niet dat ik doof ben dan is ok maar scheld is niet nodig. vb De man praat tegen andere man. Hij praat niet zo mooi en andere man kan niet zomaar zeggen "Zeg je moet eens leren praten!" Dat is niet beleefheid. Beter zeg bij de volgende keer vb"Wil je aub praten in AN enzo" Dat is beter. Ik aanvaard jouw excuses. Bewerkt: 6 mei 200817 jaren door studio dewolf
Geplaatst: 6 mei 200817 jaren comment_975337 Ja klopt, wel leuk dat ze dat gemaakt hebben. Het lijkt toch wat echter.
Geplaatst: 6 mei 200817 jaren comment_975422 hetzeflde als je op een tanker schiet . Ik weet niet of je dat bedoelt, maar je kan daar dus ook vlammen uitkrijgen
Als je schiet op dikke buis dan spuwt er vlam. Je kunt hem vinden in industrie.