Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Nico

Deze heb ik even geleden gemaakt:

Nicobcopy.jpg

met deze stock:

Stock.jpg

zelf vond ik hem best goed gelukt

commets en rates :D

Featured Replies

De effecten zijn wel mooi alleen op sommige punten is hij wat overbelicht en op andere punten te donker. Nico komt niet zo goed naar voren. Haal een paar blending modes weg (Overlay, Soft Ligt e.d.) en gebruik Filter > Lightning en speel daar een beetje mee. Hopelijk komt dan ook de achtergrond wat beter naar voren.

76% - Jammer van de belichting, verder goed.

• Author

Bedankt voor je reactie:D

Nicobcopy-2.jpg

Ik heb geprobeert het licht wat te verbeteren. Ik hoop dat het gelukt is. Zelf vond ik hem al beter.

Edited by BeForce

Je 2de is zeker veel beter gedaan en ook komt Niko er beter uit. ( Je titel is trouwens verkeerd geschreven :7 ) Veel licht effecten zitten erin waardoor je niet veel meer van Niko ziet, maar hij komt er wel beter uit als bij je eerste signature. Voor de rest vind ik de effecten erg leuk en ze passen er ook wel bij, heb daar niet zoveel op aan te merken, ook is je tekst goed. _O_ Ga zo door met je signatures ! _O_

Mvg, 2fast{0}

Ik kan alleen zeggen... PRACHTIG!!! (8.0)

OTTO :dans:

Het ziet er inderdaad veel mooier uit nu je het licht hebt verminderd, alles komt zo veel meer naar voren. Toch heb ik nog enige aanmerkingen over de achtergrond. Je hebt er je best op gedaan en geprobeerd zo goed mogelijk te brushen en er wat effecten in te stoppen, maar ik vind het iets té. Niko komt zo helemaal niet naar voren en het lijkt alsof het allemaal nog om de achtergrond gaat terwijl de sig toch helemaal om Niko draait. Probeer daarom iets minder vel en over Niko heen te brushen, zo komt hij veel mooier naar voren. Verder vind ik het best mooi gedaan al vind ik dat gedeelte bij zijn rechterarm toch minder, het verpest de signature een beetje. De font van je naam past prima bij de sig en ook de kleur en plaatsing zijn goed uitgezocht. Je hebt verder een simpele border, deze doet het natuurlijk altijd wel goed.

Al met al mooi gedaan en als je het kritiek van mij en de rest goed verwerkt worden je signature's alleen maar mooier!

• Author
Het ziet er inderdaad veel mooier uit nu je het licht hebt verminderd, alles komt zo veel meer naar voren. Toch heb ik nog enige aanmerkingen over de achtergrond. Je hebt er je best op gedaan en geprobeerd zo goed mogelijk te brushen en er wat effecten in te stoppen, maar ik vind het iets té. Niko komt zo helemaal niet naar voren en het lijkt alsof het allemaal nog om de achtergrond gaat terwijl de sig toch helemaal om Niko draait. Probeer daarom iets minder vel en over Niko heen te brushen, zo komt hij veel mooier naar voren. Verder vind ik het best mooi gedaan al vind ik dat gedeelte bij zijn rechterarm toch minder, het verpest de signature een beetje. De font van je naam past prima bij de sig en ook de kleur en plaatsing zijn goed uitgezocht. Je hebt verder een simpele border, deze doet het natuurlijk altijd wel goed.

Al met al mooi gedaan en als je het kritiek van mij en de rest goed verwerkt worden je signature's alleen maar mooier!

Ik heb niets gebrusht. Filter --> brushstrokes --> Spatter en volgens ook nog Oceanripple. Geen aparte Brushes

Bedankt voor de Reacties:D

Wat je ook nog kunt doen is het originele plaatje bovenaan alle layers plaatsen en dan de opacity verlagen en hier en daar wat gummen. :)