Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Storyline stopt gewoon na missie

~Van de week had ik het al een keer na de Puerto Rican Connection en nu weer. Ik heb de missie photoshoot gedaan en moet nu wachten totdat ik word gebeld door het advocatenkantoor waar ik heb gesoliciteerd maar dr gebeurd niks meer.

Geen missiegevallen meer op mn kaartje, niemand die belt, geen e-mail, helemaal niks.

Het spel staat niet op sleep-mode en het haalt geen ruk uit of iemand bel oid.

Weet iemand wat ik moet doen?????

Featured Replies

Je moet wachten tot een mailtje krijgt of gebeld (weet ik neit precies meer) en dan kan je dat interview houden met Tom Goldberg.

Ja, je word dan gebelt door zijn assistente. En dan heb je een afspraak, die kan je bekijken op je mobiel bij "organizer"! :dans:

Let er wel op dat je 'Smart Clothes' moet dragen voor het interview. Dit is een net pak met stropdas en nette schoenen. Deze kan je kopen in de 2 onderste winkels op het 2e eiland.

Misschien heb je niet op door geklikt op die website. Sommige mensen doen het te snel en die klikken alleen op de link van de homepage en dan gaan ze weg. Je moet helemaal doorklikken zodat er staat dat ze je opbellen voor een afspraak.

Het kan ook zijn dat ze wel gebeld hebben maar dat je op dat moment bv tegen een auto aanknalde of met iets anders bezig was. Ik heb soms wel is dat ik over straat loop, me telefoon gaat 1x af en er rijdt een auto tegen me aan waardoor het gesprek beëindigt wordt en ik niet weet wie er gebeld heeft.

Ik zou in je telefoon ff in je Organizer kijken of er ergens een datum staat en anders opnieuw even een mail sturen via die website.

  • Author

Bedankt voor alle tips maar het helpt allemaal niks helaas. Ook als ik gewoon langs hun kantoor ga gebeurt er niks en een nieuwe mail sturen kan niet....

Het gekke is ook dat ik door niemand anders meer word gebeld voor afspraken oid

Bedankt voor alle tips maar het helpt allemaal niks helaas. Ook als ik gewoon langs hun kantoor ga gebeurt er niks en een nieuwe mail sturen kan niet....

Het gekke is ook dat ik door niemand anders meer word gebeld voor afspraken oid

bel zelf eens naar het advocatenkantoor.

Want als je alles gedaan hebt zoals het hoort, zal hun telefoonnummer in je phonebook moeten staan.

  • 2 weeks later...
Bedankt voor alle tips maar het helpt allemaal niks helaas. Ook als ik gewoon langs hun kantoor ga gebeurt er niks en een nieuwe mail sturen kan niet....

Het gekke is ook dat ik door niemand anders meer word gebeld voor afspraken oid

bel zelf eens naar het advocatenkantoor.

Want als je alles gedaan hebt zoals het hoort, zal hun telefoonnummer in je phonebook moeten staan.

Ik heb precies hetzelfde probleem, heb alles ook doorlopen en heb het nummer in men telefoon staan. (laywers) wanneer ik ze zelf bel krijg ik een vrouwenstem aan de lijn, die zicht dat alle medewerkers bezet zijn.. geen enkel idee wat nu te doen!!! erg frustrerend want ik kan nu niks anders dan met mensen daten.... graag hulp hierbij!!!!

Bedankt voor alle tips maar het helpt allemaal niks helaas. Ook als ik gewoon langs hun kantoor ga gebeurt er niks en een nieuwe mail sturen kan niet....

Het gekke is ook dat ik door niemand anders meer word gebeld voor afspraken oid

bel zelf eens naar het advocatenkantoor.

Want als je alles gedaan hebt zoals het hoort, zal hun telefoonnummer in je phonebook moeten staan.

Ik heb precies hetzelfde probleem, heb alles ook doorlopen en heb het nummer in men telefoon staan. (laywers) wanneer ik ze zelf bel krijg ik een vrouwenstem aan de lijn, die zicht dat alle medewerkers bezet zijn.. geen enkel idee wat nu te doen!!! erg frustrerend want ik kan nu niks anders dan met mensen daten.... graag hulp hierbij!!!!

Waarschijnlijk is het afgesproken tijdstip al verstreken.

En als je terug online gaat, kun je dan een nieuwe aanvraag doen?

Waarschijnlijk is het afgesproken tijdstip al verstreken.

En als je terug online gaat, kun je dan een nieuwe aanvraag doen?

dat heb ik ook gehad, maar krijg je wel bericht over een nieuwe afspraak.

ik heb nog geen afspraak gehad... en je kan terug online gaan inderdaad. en soms komt de advertentie nog wel eens in beeld, maar je kan nergens meer op ''doorklikken''. zoals ik al zei, ik heb ook al het telefoonnummer met ''laywers'' in men telefoon, maar krijg enkel voicemail.. Er staat ook niks in men organiser.. Erg frustrerend en erg jammer voor je gameplay. zijn er meer die hier last van hebben?? dank voor jullie reacties!!

ik heb nog geen afspraak gehad... en je kan terug online gaan inderdaad. en soms komt de advertentie nog wel eens in beeld, maar je kan nergens meer op ''doorklikken''. zoals ik al zei, ik heb ook al het telefoonnummer met ''laywers'' in men telefoon, maar krijg enkel voicemail.. Er staat ook niks in men organiser.. Erg frustrerend en erg jammer voor je gameplay. zijn er meer die hier last van hebben?? dank voor jullie reacties!!

Ik heb precies het zelfde en kom er ook niet uit, en nu.

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

Recently Browsing 0

  • No registered users viewing this page.

Account

Navigation

Search

Search

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.