1) op een avond was ik aan het rijden in mn voodoo wagen en opeens kreeg ik geen controle over het stuur..ik kon gewoon niet rechtdoor rijden de wagen week steeds naar links uit net alsof de wielen op links ingesteld stonden (heeft iemand dat ook meegemaakt?) maar omdat mij dat is overkomen ben ik steeds meer gaan letten of mijn auto's wel constant rechtdoor konden rijden en dat lukt niet echt, de auto's gaan steeds naar links (of rechts) wanneer ik rechtdoor rij op een lange weg.(Dat van mijn Voodoo wagen was gewoon te erg maar de auto's daarna zijn in principe wel goed maar ze wijken wel een klein beetje uit en dan is het steeds mijn taak om de auto weer op de rechte pad te zetten) Nu is mijn vraag hebben jullie dat ook..dat de auto niet constant rechtdoor rijdt??
2) Roman heeft me een keer gebeld en kwam met het idee of ik voor hem wou werken en een lange tijd kon ik voor hem werken(niet dat ik het heb gedaan) maar sinds gisteren is dat optie uit mn telefoonboek verdwenen. is dat ook bij jullie zo???
3)Ik snap nog steeds niet wat ik moet doen wanneer ik met Brucie en een aantal meiden in de helikopter zit..ik krijg steeds 6 sterren en dan ben ik binnen no time dood..
4) Wat moet ik met Michelle doen? Ik heb geen zin om steeds met haar dingen te doen dus kan ik in mn stats ook 100% krijgen als ik haar vermoord?
5) Is het normaal dat ik Mikhail's telefoonnummer heb want hij is dood??
6)Nadat je Vlad hebt uitgeschakeld leer je hoe je iemand voor de kop kunt schieten maar helaas is mij dat nooit meer gelukt steeds wanneer ik iemand lock en ik loop naar dat persoon dan komt er geen rood stipje en dat is ook zo wanneer ik iemand een stomp wil geven in zn buik..
Ik hoop dat jullie me vragen kunnen beantwoorden vooral de eerste want ik let nu de hele tijd waneer ik aan het rijden ben en ik heb dan steeds het gevoel of er iets mis is met mijn game
ik wou geen 6 topics maken...
1) op een avond was ik aan het rijden in mn voodoo wagen en opeens kreeg ik geen controle over het stuur..ik kon gewoon niet rechtdoor rijden de wagen week steeds naar links uit net alsof de wielen op links ingesteld stonden
(heeft iemand dat ook meegemaakt?) maar omdat mij dat is overkomen ben ik steeds meer gaan letten of mijn auto's wel constant rechtdoor konden rijden en dat lukt niet echt, de auto's gaan steeds naar links (of rechts) wanneer ik rechtdoor rij op een lange weg.(Dat van mijn Voodoo wagen was gewoon te erg maar de auto's daarna zijn in principe wel goed maar ze wijken wel een klein beetje uit en dan is het steeds mijn taak om de auto weer op de rechte pad te zetten) Nu is mijn vraag hebben jullie dat ook..dat de auto niet constant rechtdoor rijdt??
2) Roman heeft me een keer gebeld en kwam met het idee of ik voor hem wou werken en een lange tijd kon ik voor hem werken(niet dat ik het heb gedaan) maar sinds gisteren is dat optie uit mn telefoonboek verdwenen. is dat ook bij jullie zo???
3)Ik snap nog steeds niet wat ik moet doen wanneer ik met Brucie en een aantal meiden in de helikopter zit..ik krijg steeds 6 sterren en dan ben ik binnen no time dood..
4) Wat moet ik met Michelle doen? Ik heb geen zin om steeds met haar dingen te doen dus kan ik in mn stats ook 100% krijgen als ik haar vermoord?
5) Is het normaal dat ik Mikhail's telefoonnummer heb want hij is dood??
6)Nadat je Vlad hebt uitgeschakeld leer je hoe je iemand voor de kop kunt schieten maar helaas is mij dat nooit meer gelukt steeds wanneer ik iemand lock en ik loop naar dat persoon dan komt er geen rood stipje en dat is ook zo wanneer ik iemand een stomp wil geven in zn buik..
Ik hoop dat jullie me vragen kunnen beantwoorden vooral de eerste want ik let nu de hele tijd waneer ik aan het rijden ben en ik heb dan steeds het gevoel of er iets mis is met mijn game
Bewerkt: door gta_fan_123