Geplaatst: 6 mei 200817 jaren comment_975705 Omdat in SA al een in elkaar geslagen mannetje te vinden was in een garage, besloot ik eens rond te kijken in de politie bureau's van Liberty City. In het 2e eiland vondt ik een mannetje liggend op de grond met wat agenten erom heen:
Geplaatst: 7 mei 200817 jaren comment_975736 Omdat in SA al een in elkaar geslagen mannetje te vinden was in een garage, besloot ik eens rond te kijken in de politie bureau's van Liberty City. In het 2e eiland vondt ik een mannetje liggend op de grond met wat agenten erom heen: Is dat mischien een persoon met een donkere huidskleur? En nee dat bedoel ik niet racistish maar je hebt veel van die redneck politie daar dus mischien is het een verwijzing? Aangezien heel veel mensen in gta iv discrimineren.
Geplaatst: 7 mei 200817 jaren comment_975963 haha ja deze ben ik ook eens tegengekomen toen ik van ieder gebouw wilde gaan skydiven ik vind hem grappig
Geplaatst: 7 mei 200817 jaren comment_976211 haha ja deze ben ik ook eens tegengekomen toen ik van ieder gebouw wilde gaan skydiven ik vind hem grappig kan je dan ff markeren waar het gebouw is
Geplaatst: 7 mei 200817 jaren comment_976617 Omdat in SA al een in elkaar geslagen mannetje te vinden was in een garage, besloot ik eens rond te kijken in de politie bureau's van Liberty City. In het 2e eiland vondt ik een mannetje liggend op de grond met wat agenten erom heen: Is dat mischien een persoon met een donkere huidskleur? En nee dat bedoel ik niet racistish maar je hebt veel van die redneck politie daar dus mischien is het een verwijzing? Aangezien heel veel mensen in gta iv discrimineren. Je bedoelt een verwijzing van de arrestatie van Rodney King?
Geplaatst: 7 mei 200817 jaren comment_976695 Is dat mischien een persoon met een donkere huidskleur?En nee dat bedoel ik niet racistish maar je hebt veel van die redneck politie daar dus mischien is het een verwijzing? Aangezien heel veel mensen in gta iv discrimineren. Ja hehe heb je zeker die reclame gezien op de TV in je appartement?
Geplaatst: 9 mei 200817 jaren comment_978916 Mij mag je vertellen hoe je in een politiebureau komt. Want bij mij kun je alleen in ziekenhuizen
Geplaatst: 10 mei 200817 jaren comment_979658 Omdat in SA al een in elkaar geslagen mannetje te vinden was in een garage, besloot ik eens rond te kijken in de politie bureau's van Liberty City. In het 2e eiland vondt ik een mannetje liggend op de grond met wat agenten erom heen: Is dat mischien een persoon met een donkere huidskleur? En nee dat bedoel ik niet racistish maar je hebt veel van die redneck politie daar dus mischien is het een verwijzing? Aangezien heel veel mensen in gta iv discrimineren. wist niet dat je de lcpd bureaus inkon. heb hem voor ps3
Geplaatst: 10 mei 200817 jaren comment_980046 je heb een lcpd bereau in het noord oosten van algonquin, dan heb je een dubbele deur naar een 'flat' en dan de 2e verdieping
Geplaatst: 12 mei 200817 jaren comment_982837 Ik heb het ook al tegen gekomen, ik wouw ze helpen waar de politie moest het niet weten
Geplaatst: 12 mei 200817 jaren comment_983783 Hoor ik daar skydiven? Hoe kan dat? hij bedoelt vast gewoon te pletter storten heb nog nergens een parachute ofzo gevonden...?
Geplaatst: 13 mei 200817 jaren comment_984000 ik heb het politie bureau ook gevonden en heb een kaart waar ik het laat zien welke het is.. het is in east holland
Geplaatst: 13 mei 200817 jaren comment_984100 @hierboven: Thanks, ik wist het ook niet dat je daarin kon. Maar je had eigenlijk geen foto hoeven te maken want je kan ook de wikiGTA snapmap gebruiken. Moet je maar eens zien: snapmap.
Geplaatst: 14 mei 200817 jaren comment_985766 Ik heb ditzelfde ook al eens gezien met ook 3 agenten er omheen en ook zonder agenten. Die gast blijkt er altijd te liggen. Volgens mij slaapt hij daar. Een beetje vreemde plaats om te slapen, klopt. Maar loop maar eens over hem heen. Dan staat ie op en loopt ie weg. En meestal gaat ie dan telefoneren met iemand. Niet omdat je op hem gestaan hebt, maar gewoon een doelloos telefoongesprek. Heel vreemd. Trouwens, als je 1 verdieping hoger gaat daar, staat er een Annihilator[/font] voor je klaar.
Omdat in SA al een in elkaar geslagen mannetje te vinden was in een garage, besloot ik eens rond te kijken in de politie bureau's van Liberty City.
In het 2e eiland vondt ik een mannetje liggend op de grond met wat agenten erom heen: