Jump to content

Featured Replies

Geplaatst:
comment_975736
Omdat in SA al een in elkaar geslagen mannetje te vinden was in een garage, besloot ik eens rond te kijken in de politie bureau's van Liberty City.

In het 2e eiland vondt ik een mannetje liggend op de grond met wat agenten erom heen:

050708004346pt7.jpg

Is dat mischien een persoon met een donkere huidskleur?

En nee dat bedoel ik niet racistish maar je hebt veel van die redneck politie daar dus mischien is het een verwijzing?

Aangezien heel veel mensen in gta iv discrimineren.

Geplaatst:
comment_976617
Omdat in SA al een in elkaar geslagen mannetje te vinden was in een garage, besloot ik eens rond te kijken in de politie bureau's van Liberty City.

In het 2e eiland vondt ik een mannetje liggend op de grond met wat agenten erom heen:

050708004346pt7.jpg

En nee dat bedoel ik niet racistish maar je hebt veel van die redneck politie daar dus mischien is het een verwijzing?

Je bedoelt een verwijzing van de arrestatie van Rodney King?

Geplaatst:
comment_976695

Ja hehe heb je zeker die reclame gezien op de TV in je appartement?

Geplaatst:
comment_979658

050708004346pt7.jpg

wist niet dat je de lcpd bureaus inkon.

heb hem voor ps3 ^_^

Geplaatst:
comment_985766

Ik heb ditzelfde ook al eens gezien met ook 3 agenten er omheen en ook zonder agenten. Die gast blijkt er altijd te liggen. Volgens mij slaapt hij daar. :? Een beetje vreemde plaats om te slapen, klopt. Maar loop maar eens over hem heen. Dan staat ie op en loopt ie weg. En meestal gaat ie dan telefoneren met iemand. Niet omdat je op hem gestaan hebt, maar gewoon een doelloos telefoongesprek. Heel vreemd. Trouwens, als je 1 verdieping hoger gaat daar, staat er een Annihilator[/font] voor je klaar. 8)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.