Geplaatst: 6 mei 200817 jaren comment_975705 Omdat in SA al een in elkaar geslagen mannetje te vinden was in een garage, besloot ik eens rond te kijken in de politie bureau's van Liberty City. In het 2e eiland vondt ik een mannetje liggend op de grond met wat agenten erom heen:
Geplaatst: 18 mei 200817 jaren comment_990722 ik heb het politie bureau ook gevonden en heb een kaart waar ik het laat zien welke het is..het is in east holland kan je mischien een filmpje maken. kan het nog niet vinden
Geplaatst: 22 mei 200817 jaren comment_995263 Volgens mij moest je via de parkeerplaats daar ergens naarbinnen, maar kan nu niet kijken om het te controleren.
Geplaatst: 23 mei 200817 jaren comment_995662 Volgens mij moest je via de parkeerplaats daar ergens naarbinnen, maar kan nu niet kijken om het te controleren. ja, je meot via de achterkant van het politiebureau naar binnen. Dit is wel toeval want dit heb ik gister per toeval ontdekt. Ik wist al dat die ergens in een politiestation lag, maar ik was maar een beetje aan het klote in het spel
Geplaatst: 23 mei 200817 jaren comment_996248 Kan iemand nu vertellen hoe je er precies in geraakt...want op de parking zie ik alleen garages..
Geplaatst: 25 mei 200817 jaren comment_998267 geen rodney king gebeuren lijkt mij, want bij mij was het een blonde dame die ineens opstond toen ik der aanraakte..... Is bij de achterkant van het politie buro, ik kwam er door door een smal steegje te lopen. Alleen klote dat die chopper er niet staat!!! Bewerkt: 25 mei 200817 jaren door stoney268
Geplaatst: 25 mei 200817 jaren comment_999054 ik ga ff kijken, alleen moet dat morgen want mijn broer zit op de ps3. egt irritant!
Omdat in SA al een in elkaar geslagen mannetje te vinden was in een garage, besloot ik eens rond te kijken in de politie bureau's van Liberty City.
In het 2e eiland vondt ik een mannetje liggend op de grond met wat agenten erom heen: