Jump to content
Geplaatst:
comment_96829

wat is jullie wish list voor de nieuwe GTA,

de mijne is :

- ufo's

- meer tuning mogenlijkheden

- meer fietsen

- Big Foot

- aan het begin kiezen of je een man of vrouw wilt zijn

- grotere maps

- meer auto's met echte namen

- echte restaurant zoals Burger King, MC Donalds

- dat het in europa afspeelt

en de nederlandse taal.

• Reacties 489
  • Bezichtigingen 32.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_451566

Een échte must-have; Atlantis! (die op de zeebodem ja)

Meer privé vliegtuigen, een cargo-plane waar je ook echt bagage (lees: ook vervoermiddelen) in kan vervoeren, en waar bijvoorbeeld een übergranaat in kan :bonk: ! En dat je wat meer alternatieve wapens hebt, zoals: een elekrocutie apparaat, zink902, enz...

Een onderzeeër met kernkoppen, een VLIEGDEKSCHIP!!!

miss-tomahawk.jpg

Geplaatst:
comment_451571

Mijn lijst.

De personages meer gevarieerd en veel meer polygons.

De handen van de CJ zien er niet uit man.

Boetes krijgen van te snel rijden.

Dat als de politie achter je aan zit omdat je tegen ze botste, je arresteren in plaats van dood slaan.

tanken

dat het in de huidige tijd afspeelt in plaats van in het verleden.

verschillende verhaallijnen zoals by Fahrenheit/Indigo Prophecy

niet meer dan één vriendin want vijf is echt veel en onzinnig

beter textures

Geplaatst:
comment_451609

Dat lijk me écht klote man! Boetes voor te hard rijden...

*Je kan nergens meer lekker scheuren, zonder dat de politie achter je aan zit.

*Je raakt snel je geld kwijt.

*Boetes voor te hard rijden+GTA=-niet gelijk aan- GTA

Geplaatst:
comment_451977
Dat lijk me écht klote man! Boetes voor te hard rijden...

*Je kan nergens meer lekker scheuren, zonder dat de politie achter je aan zit.

*Je raakt snel je geld kwijt.

*Boetes voor te hard rijden+GTA=-niet gelijk aan- GTA

Ja maar anders is het ook niet zo echt hé

en je hebt geld zat.

Dat maakt het spel ook leuker en er zijn trouwens niet overal polities :engel:

Geplaatst:
comment_456492

- dat tanken wil ik er ook zeker in :Y:Y:Y

- een dashboard in de auto

- dat je zoals in het echt tijdens de rit van een cabrio een overdekte auto kan maken

- dat sommige auto's , die je op een parking pikt (dus waarvan de motor dus stil ligt) niet direct willen starten

- een AT-400 waar je echt mensen mee kan vervoeren

- en ook dat van dat geflitst worden en gearresteerd worden

- (misschien op het einde meer, een oorlog met het aangrenzende land/stad)

Bewerkt: door Jorair

Geplaatst:
comment_456931

Dat op het vliegveld echt iets gebeurt, dus vliegtuigen die opstijgen, gates waar mensen in en uit gaan.

Mogelijkheid om op aangewezen plaatsen wat gebouwen neer te zetten.

Rijke wijken wat mooiere huizen

Een megajacht met interieur waar je ook op kan saven.

En een golfbaan, waar je ook echt kun golfen

Bewerkt: door hansje89

Geplaatst:
comment_461275

Misschien zijn ze al gezegd (ik heb geen zin om alles door te lezen ;)).

- Een levendigere steden, met een realistische dag/nacht-cyclus waar ook het verkeer en straatleven in meegaat.

- Een manier dat je auto niet opeens verdwijnt als ie uit beeld gaat.

- Een nóg groter landschap (moet lukken op PS3/Xbox360).

- Je eigen character kunnen maken, en wanneer ie af is wordt ie (net zoals bij Spore) naar een algemene database geüpload. Wanneer je dan je Xbox360 aanzet (die kreeg de exclusieve content) download hij de gegevens en gebruikt hij die characters als pedestrians (duizenden verschillende 8)).

- Nóg meer radiostations.

- Geen gansta shit meer, doe mij maar mafia en dat Vice City sfeertje, dat vond ik veel leuker.

- Iets met stemherkenning, dat je echt gesprekken kunt voeren met mensen op straat, maar dat kan (als het komt) alleen met de PS3, die heeft daar genoeg ruimte voor.

Als dit er allemaal inzit, ben ik aardig te vreden.

Bewerkt: door Spawn

Geplaatst:
comment_461424

Ik heb hier wel een lijstje met dingen die ik graag zou willen hebben.

1: Ik zou graag willen dat er een enorme legerbasis is met veel soldaten en dat ze er altijd zijn niet alleen met een missie.

2: Ik hoop ook dat er een jetpack is die goed en snel kan vliegen.

3: Ik hoop ook dat er veel auto's zijn en vooral nieuwe.

4: Ik hoop ook dat er meer easter eggs zijn.

5: Er zouden veel leger wapens in moeten zitten.

6: dat je ook mini games kan spelen.

Geplaatst:
comment_462085

-ik zou een racecerquit willen hebbe als zandvoort en dat je daar ook in bijv dtm-auto's kan rijden.

-idd een legerbase waar altijd soldaten bezig zijn met oefenen enzo.

-een ruimtebasis met een spaceshuttle die je in een missie moet vernielen, maar van mij hoeft ie niet bestuurbaar te zijn.

-veel slimmere police.(want nu zijn die gasten niet echt heel slim :bonk: )

-een ferry die je zelf mag gebruiken voor missie's om mensen te vervoeren.

dat was hel wel weer zon beetje

• 2 weken later...
Geplaatst:
comment_475263

In GTA4...:

Missies/gameplay:

*moeten langer, ingewikkelder en op het eind veel en veel moeilijker zijn

*de storyline moet veel en veel langer zijn

*een minder van te voor gedetermineerde storyline lijkt me beter

*je moet kunnen kiezen bij welke gang je je aansluit, dat was ook het idee bij eerdere GTA's

*je moet veel meer kleine/losse missies kunnen doen, dus niet alleen maar taxichauffeur, politieagent, enzovoort, maar ook buschauffeur, treinmachinist, piloot, de mogelijkheid je aan te sluiten bij het leger, hotdogverkoper... en nog veel meer

*sommige dingen moeten veel later in het spel mogelijk zijn, bijvoorbeeld: in het begin kun je bij de pimpshop alleen andere bumpertjes kopen, pas veel en veel later kun je je kar ook laten bepantseren

Mensen/Personages:

*misschien is het een idee om met wat meer georganiseerde misdaad iets te doen. Ik vind dat verhaal van die gangs persoonlijk een beetje slap en niet erg realistisch, want waar ter wereld, behalve in Afrika, gebeurd zoiets nog? doe iets met mafia o.i.d.

*de mogelijkheid om met mensen bevriend te kunnen raken die je zelf kiest

*de mogelijkheid om te kiezen wie je bent, voor dat het spel start

*veel meer mogelijkheden tot kleding kopen, kappers, tattoos, piercings, noem maar op

*mensen die je in kunt huren (chauffeurs, bedienden, bodyguards)

*sex moet gewoon mogelijk zijn, het spel is überhaupt niet geschikt voor kleuters...

Kaart:

*moet verschrikkelijk groot zijn, zo groot dat je eindelijk eens ècht kunt verdwalen, want dat lukt me in GTA: SA nog steeds niet :sigaar:

*liever 2 grote steden en wat dorpjes dan dat ze proberen heel amerika in één map proberen te proppen

*moet eigenlijk een ondergrondse wereld hebben, met kelders, geheime tunnels tussen huizen, riolen waardoor je andere huizen kunt bereiken, en een compleet net met ondergrondse treinen en metro's

*grotere huizen, veel groter. met bijvoorbeeld een ondergrondse parkeergarages waar je tientallen auto's kwijtkunt (zoals in GTA3, dat vond ik erg vet), privévliegvelden, etc, etc

*spullen voor je huis om te kopen

*veel meer openbaar vervoer, die achterlijke trein in GTA: SA rijdt gewoon een rondje... neen, iets met echte verkeersvliegtuigen, trams en bussen lijkt me wat beter

*je moet in elk gebouw kunnen komen, dat sommige huizen het zelfde interieur hebben vind ik op zich niet zo erg

*iets van een race circuit, een kloon van area 51 waar je buiten missies wèl wat mee kunt, een ruimtevaartbasis, een uitgebreide legerbasis waar je niet meteen aan puin wordt geschoten als je even naar binnen loert... een gevangenis...

Politie e.d.

*FBI? CIA? KGB? geheime dienst? eigen voertuigen? eigen hoofdkantoren? de mogelijkheden zijn legio...

*de mogelijkheid dat je een beroep kunt doen op de politie als ze je auto jatten of als ze een kameraad van je hebben doodgeschoten of whatever...

*die politie moet toch echt wat slimmer zijn, inderdaad...

Voertuigen:

*veel, en veel meer voertuigen, kleine variaties op hetzelfde thema lijkt mij prima... scooters, motors met zijspan, maar ook auto's die zeldzaam zijn, waar er gewoon maar één van is...

*veel meer pimpmogelijkheden (bijvoorbeeld ook de mogelijkheid om je wagen te pantseren, ramen te blinderen, etc)

*het ultieme voertuig zou eigenlijk zo'n vliegtuig moeten zijn waar je voertuigen mee kunt vervoeren, of een james-bond-achtige limo waar je jezelf in kunt later rondrijden, met allerlei technische snufjes enzo; een zeppelin is ook wel een erg gaaf idee, maar dat is zo log, daar kun je verder niet zoveel mee... voertuigen waarin iemand anders rijd, en waar jij achterin zit om te schieten..

Oh, geen creatieve ideeën meer over...

/flushes the toilet 8)

:sigaar: DOPE!

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.