Jump to content
Geplaatst:
comment_975823

Hallo,

Waneer kan ik met die ene Kiki (lawchick) waar iedereen het over heeft daten?

waneer ontmoet ik haar?

Ik las namelijk in de sectie Missiehulp dat iemand bij de missie snowstorm zei dat je kiki kon bellen, maar toen ik bij die missie was kende ik haar nog niet eens en nu nog steeds niet....?

Featured Replies

Geplaatst:
  • Auteur
comment_975830
gewoon blijven proberen mate, als ik je vertel wanneer, vertel ik n spoiler ;)

ok, maarhet komt nog wel?

en als het klop dat je met haar ook je wanted level kan kwijtraken(net als francis) dan kan ik natuurlijk ook gewoon francis killen ipv derrick. (tegen de tijd dat ik daar ben)...?klopt dat?

Geplaatst:
comment_975842

ga naar het internet cafe en klik op de reclame love-meet.net ofzo en dan female en dan zie je lawchick klik op der en dan klikje date en dan ontmoet je haar na een paar dagen

Geplaatst:
comment_976004

Je moet naar www.love-meet.net gaan in 1 vd 3 Tw@'s. Dan spreek je met haar af. Je moet wel je mail in de gaten blijven houden. Want daar krijg je dan bericht. Bij mij had ik de afspraak op Zondag 12:00 en we gingen naar de Burger Shot xD

Geplaatst:
comment_976075
Raar :bonk: . Ik kwam haar ophalen met een Congesceti (ik heb echt geen idee hoe je dat moet schrijven :7 ) en in die zwarte suit met een rode das en ze heeft alleen gezecht dat ze die auto niet leuk vind en kleren wel :bonk:

De 3 internet dates hebben een voorkeur voor bepaalde wagens en kledij.

Als hetgeen je draagt of waarmee je rijdt hen aanstaat dan krijg je dat ook te horen.

Geplaatst:
comment_976135
Nog ff een vraagje: Kan je alleen carmen en kiki daten ? want er zijn veel meer dates in die lijst

Je kunt nog een derde daten

Haar naam Alexandra ("Liberated woman")[/font]

Geplaatst:
comment_976168
Raar :bonk: . Ik kwam haar ophalen met een Congesceti (ik heb echt geen idee hoe je dat moet schrijven :7 ) en in die zwarte suit met een rode das en ze heeft alleen gezecht dat ze die auto niet leuk vind en kleren wel :bonk:

Raar, want ik had mijn 1000 dollar Perseus suit aan en ze zei: Does your other whore like your suit?

'Nuff said, leek me.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.