May 7, 200818 yr Tips Doe een drive-by op Jayvon om hem van zijn motor af te krijgen. Hallo, wat bedoelen ze met een drive-by? alvast bedankt.
May 7, 200818 yr Met een 'Drive-By' bedoelen ze dat je iemand moet vermoorden vanuit een auto. Dat is een Drive By. Als je een auto hebt, en je wilt vanuit de auto schieten ( Een Drive-By dus ) druk je op L1 ( PS3 ). Hierdoor slaat Niko eerst het ruit kapot van je auto, en vervolgens kun je schieten vanuit de auto. Het is tevens wel erg lastig om vanuit de auto te schieten, want je auto rijd en ondertussen moet je richten op je doelwit. Hierdoor zul je wel erg veel kogels verspillen, want lang niet alle kogels gaan raak. Dat is dus een 'Drive-By'... Swiggers Edited May 7, 200818 yr by swiggers
May 7, 200818 yr Author Oké bedankt Met een 'Drive-By' bedoelen ze dat je iemand moet vermoorden vanuit een auto. Dat is een Drive By.Als je een auto hebt, en je wilt vanuit de auto schieten ( Een Drive-By dus ) druk je op L1 ( PS3 ). Hierdoor slaat Niko eerst het ruit kapot van je auto, en vervolgens kun je schieten vanuit de auto. Het is tevens wel erg lastig om vanuit de auto te schieten, want je auto rijd en ondertussen moet je richten op je doelwit. Hierdoor zul je wel erg veel kogels verspillen, want lang niet alle kogels gaan raak. Dat is dus een 'Drive-By'... Swiggers
May 7, 200818 yr Geen probleem.. Oké bedankt Met een 'Drive-By' bedoelen ze dat je iemand moet vermoorden vanuit een auto. Dat is een Drive By.Als je een auto hebt, en je wilt vanuit de auto schieten ( Een Drive-By dus ) druk je op L1 ( PS3 ). Hierdoor slaat Niko eerst het ruit kapot van je auto, en vervolgens kun je schieten vanuit de auto. Het is tevens wel erg lastig om vanuit de auto te schieten, want je auto rijd en ondertussen moet je richten op je doelwit. Hierdoor zul je wel erg veel kogels verspillen, want lang niet alle kogels gaan raak. Dat is dus een 'Drive-By'... Swiggers
May 7, 200818 yr Geen probleem.. Oké bedankt Met een 'Drive-By' bedoelen ze dat je iemand moet vermoorden vanuit een auto. Dat is een Drive By.Als je een auto hebt, en je wilt vanuit de auto schieten ( Een Drive-By dus ) druk je op L1 ( PS3 ). Hierdoor slaat Niko eerst het ruit kapot van je auto, en vervolgens kun je schieten vanuit de auto. Het is tevens wel erg lastig om vanuit de auto te schieten, want je auto rijd en ondertussen moet je richten op je doelwit. Hierdoor zul je wel erg veel kogels verspillen, want lang niet alle kogels gaan raak. Dat is dus een 'Drive-By'... Swiggers Aanvulling hierop, je rechterknop indrukken (driehoekje? / B-knop) zoomt op je doelwit, in combinatie met de L1 geeft wat beter aim.
May 7, 200818 yr driehoekje is volgens mij geen goed plan, dan spring je uit de auto! Misschien rondje voor opde ps, zo kan je je doelwit beter volgen. Edited May 7, 200818 yr by dj.tappie
Tips
Doe een drive-by op Jayvon om hem van zijn motor af te krijgen.
Hallo, wat bedoelen ze met een drive-by? alvast bedankt.