Jump to content
Geplaatst:
comment_976130

Hey

Eindelijk heb ik een nieuwe mobiel gekregen van Playboy X, waarmee je foto's kunt maken.

Alleen kun je die foto's ergens opslaan en later weer terug bekijken?

Greetz,

GrandTheftTwanO :clown:

Featured Replies

Geplaatst:
comment_977114

Alle foto's die je maakt worden automatisch opgeslagen, op je harddisk van de playstation. Die kan je met een memory stick kopieëren, en naar de computer overzetten. Ingame kan je ze volgens mij niet terug zien, wel kan je foto's per sms versturen en krijgen. Als je ze krijgt kan je hem gebruiken voor criminelen op te zoeken. Die je op die foto kan zien. Dit doe je dus in een politie-auto. ;)

Geplaatst:
comment_977145
Alle foto's die je maakt worden automatisch opgeslagen, op je harddisk van de playstation. Die kan je met een memory stick kopieëren, en naar de computer overzetten. Ingame kan je ze volgens mij niet terug zien, wel kan je foto's per sms versturen en krijgen. Als je ze krijgt kan je hem gebruiken voor criminelen op te zoeken. Die je op die foto kan zien. Dit doe je dus in een politie-auto. ;)

beter:D wist k nog nie:)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.