Jump to content
Geplaatst:
comment_976213

Beste leden,

Er zijn verschillende soorten thema's die je kunt downloaden voor je mobiel. Welke heb jij nu?

Ik heb nu gewoon de standaard Whizz thema, die me wel voorlopig bevalt. ^_^

Welke heb jij?

• Reacties 84
  • Bezichtigingen 3.5k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_978823
Misschien een hele domme vraag, Maar waar kun je dat downloaden dan? :schater:_O_
Domme vragen bestaan niet!

Ga naar een internetcafé (of naar het huis met een laptop) en ga achter een pc. Dan op web. En dan staat er op die eerste pagina het dingetje ''Ringtones''. Op de pagina waar je dan komt kan je ringtones en themas voor je mobieltje downloaden. (Maar, je moet wel het 2e mobieltje uit het spel hebben, bij de eerste kan het nog niet)

Geplaatst:
comment_978994

Ik heb gewoon de standaard ringtone en theme op m'n lulijzer omdat ik a.) me niet intresseer hoe een telefoon klinkt of eruit ziet en b.) 100 $ een beetje veel vind voor zoiets onbenulligs, ookal is het game-geld! Leuk voor sommige mensen, maar niet voor mij. Ik had liever gehad dat je wat meer nummers kon bellen. Ik lees steeds op verschillende sites dat je nummers kan bellen die je tegenkomt maar tot nu toe krijg ik steeds een "in gesprek" toon bij alles! Wat nou graptelefoontjes plegen? Het enige nummer waarbij het me gelukt is om een grap uit te halen is 911! Wat een bullcrap... :duh:

• 3 weken later...
Geplaatst:
comment_999646

Hoe kom ik aan het 2e mobieltje ? ik ben al een heel eind in het spel maar ik heb schijnbaar nog steeds het eerste mobieltje want ik kan nog geen theme's etc. downloaden voor dat mobieltje.

alvast bedankt

groeten

Marcel

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.