Featured Replies
This topic is now closed to further replies.
Recently Browsing 0
- No registered users viewing this page.
A better way to browse. Learn more.
A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.
Type: Avatar
Stijl: Donker
Grootte: Max grootte op dit forum (60x60?)
Afbeelding: klik!
Tekst:Geen
Rand:Zwarte rand
Kleuren: Aleen zijn hoofd met huidige achtergrond
Render (optioneel): -
Extra (optioneel): Net als bij kleuren, hoeft alleen zijn hoofd maar te zijn meer niet
________________________________________________________________________________
Type: Signature
Stijl: Donker
Grootte: 300x100 (Mag iets breeder als het anders niet lukt, wel binnen de 365 aub)
Afbeelding: http://www.wallpapergate.com/data/media/29...ki_kenpachi.jpg
Tekst:Text van dat plaatje, en T@rget in ongeveer het zelfde lettertype
Rand: Zwarte rand
Kleuren: Gewoon de huidige achtergrond
Render (optioneel): -
Extra (optioneel): Als het kan gewoon die tekst uit het plaatje kopiëren ofzo, samen met het japanse teken
Alvast bedankt en succes, hopelijk word hij nog mooier dan de gene die ik nu heb!
Edited by RonaldVC