Jump to content

gta4 vs. saints row


grovemember

Recommended Posts

hoi gtagamers wat ik me afvraag of gta4 nu beter is dan saints row

ik persoonlijk vind dater van gta4 te veel verwacht werd en dat da missies en de andere dingen buiten de missies wat tegen vallen.

mijn voorkeur gaat voor de grafics naar gta4 het is mega realistisch zalig gw zo een auto zien ontploffen de dingen buiten de missies gaat men voorkeur naar saints row gw winkels overvallen enal

geef zelf je mening

alvast veel gameplezier

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 57
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • dynastus

    9

  • Big Playahh

    8

  • mastala

    5

  • GTA V

    4

Top Posters In This Topic

Ik denk dat ze eigenlijks niet zo veel verschillen...

Ze zijn allebei leuk...

GTA 4 heeft betere graphics...

Saints Row had dacht ik wat meer mogelijkheden...

Ik denk zelf dat de keuze zal vallen op IV omdat dat nog nieuw is...

Als deze vraag over een jaar wordt gestelkd zullen de resultaten heel anders komen...

Je kunt er trouwens ook nog een poll van maken...

Link to comment
Delen op andere websites

hoi gtagamers wat ik me afvraag of gta4 nu beter is dan saints row

ik persoonlijk vind dater van gta4 te veel verwacht werd en dat da missies en de andere dingen buiten de missies wat tegen vallen.

mijn voorkeur gaat voor de grafics naar gta4 het is mega realistisch zalig gw zo een auto zien ontploffen de dingen buiten de missies gaat men voorkeur naar saints row gw winkels overvallen enal

geef zelf je mening

alvast veel gameplezier

ik vindt dit maar een raar topic? :?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben niet zo voor Saint's Row aangezien ik dit een HERSENLOZE rip-off vindt...

Dus ik ga voor het origineel nl.: GTA IV! :D

En dit is mijn mening, dus niet zagen dat et niet waar is! :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

Saints Row is inderdaad afgekeken van GTA en daarom verafschuw ik de makers ook :7

Ik vraag me eigenlijks af of dat wel mag, iemand idee stelen... Het lijkt eigenlijks alsof ze SA qua engine hebben gekopieërt...

Link to comment
Delen op andere websites

Saints Row is inderdaad afgekeken van GTA en daarom verafschuw ik de makers ook :7

Ik vraag me eigenlijks af of dat wel mag, iemand idee stelen... Het lijkt eigenlijks alsof ze SA qua engine hebben gekopieërt...

Elk spel wordt geplaatst in een Genre. GTA wordt geplaatst in Free Roam Gaming, net zoals Scarface, Saint's, the godfather. Zo kun je zeggen dat alle FPS ripp offs zijn van Wolvenstein... :duh: .

Link to comment
Delen op andere websites

Saints Row is inderdaad afgekeken van GTA en daarom verafschuw ik de makers ook :7

Ik vraag me eigenlijks af of dat wel mag, iemand idee stelen... Het lijkt eigenlijks alsof ze SA qua engine hebben gekopieërt...

Elk spel wordt geplaatst in een Genre. GTA wordt geplaatst in Free Roam Gaming, net zoals Scarface, Saint's, the godfather. Zo kun je zeggen dat alle FPS ripp offs zijn van Wolvenstein... :duh: .

Inderdaad, probeer maar eens een Free Roam spel te maken dat totáál niet op GTA lijkt, maar dat wel gewoon in deze tijd speelt in een grote stad. Zal niet gauw lukken denk ik. :7

Ik heb GTA IV zelf niet, maar wat ik ervan gelezen heb en gezien heb (ingame filmpjes), vind ik het ook tegenvallen. Het domste vind ik dat Rockstar gewoon feiten heeft genoemd die ze niet waar hebben gemaakt, of er later uit hebben gehaald. Ik hoop dat Rockstar Games de puntjes die ze in GTA IV niet goed genoeg hebben uitgewerkt, in de volgende GTA beter uit zullen werken.

EDIT: Oh, had de topictitel niet helemaal goed gelezen. :$ Ik weet wel bijna zeker dat GTA IV beter is dan Saints Row, maar Saints Row zal in sommige aspecten zeker wel beter zijn, bijvoorbeeld de vrijheid die je hebt.

Bewerkt: door BaasB
Link to comment
Delen op andere websites

Ik moet zeggen dat ik Gta minder vond dan verwacht.

Maar dat is ook zo bij Saints Row :puh: Daar heb ik de storyline nog niet eens uitgespeeld .. :$

Geef mij maar Gta iv ;)

Edit: Shit, mijn verbinding viel uit toen ik de eerste keer reageerde. Dus poste ik nog een x, maar hij stond er dus al ..

Bewerkt: door Spark
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...