Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Garage?!

op de kaart in eht start menu staat dat er in bohan een garage is. maar als ik er naar toe rijd kan ik er vervolgens niet in. wie kan mij vertellen hoe dat komt en waar de garage voor is? bedankt!

Featured Replies

op de kaart in eht start menu staat dat er in bohan een garage is. maar als ik er naar toe rijd kan ik er vervolgens niet in. wie kan mij vertellen hoe dat komt en waar de garage voor is? bedankt!
Een garage in Bohan? Er is wel een safehouse, met een parkeer plaats ervoor waat je auto opgeslagen wordt. Die is hier:

Klik hier om de SnapMap te bekijken

Maak anders een kaartje om aan te wijzen waar volgens jou een garage is.

Edited by TomHagen

  • Author
op de kaart in eht start menu staat dat er in bohan een garage is. maar als ik er naar toe rijd kan ik er vervolgens niet in. wie kan mij vertellen hoe dat komt en waar de garage voor is? bedankt!
Een garage in Bohan? Er is wel een safehouse, met een parkeer plaats ervoor waat je auto opgeslagen wordt. Die is hier:

Klik hier om de SnapMap te bekijken

Maak anders een kaartje om aan te wijzen waar volgens jou een garage is.

die kaart kotm nog maar misschien helpt dit: als je op de kaart kijkt zie je daar in bohan inderdaat een safehouse. maar als je die straat vanuit het zuiden verlaat en links af slaat( linksaf voor de besturuder niet links van de kaart) en de 2 de straat links in gaat zie je daar op de hoek ene garage. en op me kaart staat ook echt een symboltje en als ik er op ga staan zie je ook garage in letters er letterlijk bij staan. ik snap er niks van wnt ik kan er niet in

  • Author
op de kaart in eht start menu staat dat er in bohan een garage is. maar als ik er naar toe rijd kan ik er vervolgens niet in. wie kan mij vertellen hoe dat komt en waar de garage voor is? bedankt!
Een garage in Bohan? Er is wel een safehouse, met een parkeer plaats ervoor waat je auto opgeslagen wordt. Die is hier:

Klik hier om de SnapMap te bekijken

Maak anders een kaartje om aan te wijzen waar volgens jou een garage is.

die kaart kotm nog maar misschien helpt dit: als je op de kaart kijkt zie je daar in bohan inderdaat een safehouse. maar als je die straat vanuit het zuiden verlaat en links af slaat( linksaf voor de besturuder niet links van de kaart) en de 2 de straat links in gaat zie je daar op de hoek ene garage. en op me kaart staat ook echt een symboltje en als ik er op ga staan zie je ook garage in letters er letterlijk bij staan. ik snap er niks van wnt ik kan er niet in

http://snapmap.wikigta.org/index.php?map=I...amp;set=156,290

op de kaart in eht start menu staat dat er in bohan een garage is. maar als ik er naar toe rijd kan ik er vervolgens niet in. wie kan mij vertellen hoe dat komt en waar de garage voor is? bedankt!
Een garage in Bohan? Er is wel een safehouse, met een parkeer plaats ervoor waat je auto opgeslagen wordt. Die is hier:

Klik hier om de SnapMap te bekijken

Maak anders een kaartje om aan te wijzen waar volgens jou een garage is.

die kaart kotm nog maar misschien helpt dit: als je op de kaart kijkt zie je daar in bohan inderdaat een safehouse. maar als je die straat vanuit het zuiden verlaat en links af slaat( linksaf voor de besturuder niet links van de kaart) en de 2 de straat links in gaat zie je daar op de hoek ene garage. en op me kaart staat ook echt een symboltje en als ik er op ga staan zie je ook garage in letters er letterlijk bij staan. ik snap er niks van wnt ik kan er niet in

http://snapmap.wikigta.org/index.php?map=I...amp;set=156,290

klopt van die garage ik dacht ook van waarom kan ik er niet in maar volgens mij heeft dat te maken met die auto's die je moet ophalen met een sms en dan moet plaatsen in die garage je kreeg toen in het begin van die missie met die race van brucie een sms van een vriend van brucie stevie heet ie ofso ik dnek dat ie daarvoor is

  • Author
op de kaart in eht start menu staat dat er in bohan een garage is. maar als ik er naar toe rijd kan ik er vervolgens niet in. wie kan mij vertellen hoe dat komt en waar de garage voor is? bedankt!
Een garage in Bohan? Er is wel een safehouse, met een parkeer plaats ervoor waat je auto opgeslagen wordt. Die is hier:

Klik hier om de SnapMap te bekijken

Maak anders een kaartje om aan te wijzen waar volgens jou een garage is.

die kaart kotm nog maar misschien helpt dit: als je op de kaart kijkt zie je daar in bohan inderdaat een safehouse. maar als je die straat vanuit het zuiden verlaat en links af slaat( linksaf voor de besturuder niet links van de kaart) en de 2 de straat links in gaat zie je daar op de hoek ene garage. en op me kaart staat ook echt een symboltje en als ik er op ga staan zie je ook garage in letters er letterlijk bij staan. ik snap er niks van wnt ik kan er niet in

http://snapmap.wikigta.org/index.php?map=I...amp;set=156,290

klopt van die garage ik dacht ook van waarom kan ik er niet in maar volgens mij heeft dat te maken met die auto's die je moet ophalen met een sms en dan moet plaatsen in die garage je kreeg toen in het begin van die missie met die race van brucie een sms van een vriend van brucie stevie heet ie ofso ik dnek dat ie daarvoor is

ja daar dacht ik ook al aan, ik hoopte er gewoon keihard op dat het een garage was waar je een auto kon tune ofzo maar het zit er dus ECHT niet in maar bedankt!

op de kaart in eht start menu staat dat er in bohan een garage is. maar als ik er naar toe rijd kan ik er vervolgens niet in. wie kan mij vertellen hoe dat komt en waar de garage voor is? bedankt!
Een garage in Bohan? Er is wel een safehouse, met een parkeer plaats ervoor waat je auto opgeslagen wordt. Die is hier:

Klik hier om de SnapMap te bekijken

Maak anders een kaartje om aan te wijzen waar volgens jou een garage is.

die kaart kotm nog maar misschien helpt dit: als je op de kaart kijkt zie je daar in bohan inderdaat een safehouse. maar als je die straat vanuit het zuiden verlaat en links af slaat( linksaf voor de besturuder niet links van de kaart) en de 2 de straat links in gaat zie je daar op de hoek ene garage. en op me kaart staat ook echt een symboltje en als ik er op ga staan zie je ook garage in letters er letterlijk bij staan. ik snap er niks van wnt ik kan er niet in

http://snapmap.wikigta.org/index.php?map=I...amp;set=156,290

klopt van die garage ik dacht ook van waarom kan ik er niet in maar volgens mij heeft dat te maken met die auto's die je moet ophalen met een sms en dan moet plaatsen in die garage je kreeg toen in het begin van die missie met die race van brucie een sms van een vriend van brucie stevie heet ie ofso ik dnek dat ie daarvoor is

ja daar dacht ik ook al aan, ik hoopte er gewoon keihard op dat het een garage was waar je een auto kon tune ofzo maar het zit er dus ECHT niet in maar bedankt!

Klopt, dat is de garage van Stevie, daarin moet je al de auto voor hem inzetten en dan krijg je er geld voor.

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

Recently Browsing 0

  • No registered users viewing this page.

Account

Navigation

Search

Search

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.