Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Unmountable Tijmen vs. Kai-ShockWave

Onderwerp: Space

Soort design: Signature

Size design: 500 x 150

Render: Ja

Animatie: Nee

Premade: Nee

Tijd van inlevering: ZSM

Opmerking: Veel succes :)

Featured Replies

Ik wil wel ^_^

  • Author

Oké, Wanneer kun je hem inleveren?

Oké, Wanneer kun je hem inleveren?

Vandaag iedergeval voor 15:00

Hier is mijn Signature:

siganturech5.png

  • Author

Kai-ShockWave:

siganturech5dh8.png

Unmountable Tijmen:

sigvbatls1.jpg

Vote People! _O_

Jeetje, ik vind ze allebei erg mooi.

Bij K-S vind ik de ruimte, en de meteoriet erg mooi. En deze lijkt ook erg realistisch. [9/10]

En bij U T vind ik veel mooie effecten terug, zoals die "zon" rechtsboven. [8.5/10]

Maar mijn stem gaat toch naar Kai-Shockwave.

inderdaad allebei erg mooi, Complimenten!

Mijn stem gaat toch uit naar Unmountable Tijmen,

De tekst van Kai vind ik een beetje te onduidelijk, De zon en de "blauwe dingen" van Tijmen vind ik er erg mooi uitzien. Ook mooi dat de "blauwe dingen" beginnen bij de reflectie van de zon!

Edited by Kloep

K-S: Hele mooie sig met mooie effecten erin verwerkt.

Leuke effecten, niet te, precies goed.

De tekst is goed neergezet.

UT: Ook een mooie sig maar die vind ik iets minder.

Veel effecten toegepast, maar ajmmer van het toestel dat je hem een beetje hebt laten wegvallen mar aan de andere kant is dat weer mooi met de sig... :? ik weet t ff neit.

Ik vind bij jouw de tekst een beetje... uhm, k had een andere font gekozen die een beetje bij de ruimte past ofsoiets.

Mijn stem gaat uit naar Kai-Shockwave omdat ik die gewoon iets mooier vind qua vormgeving en andere dingetjes.

  • Author

Meer mensen? _O_

Mijn stem gaat naar Kai-ShockWave

Ik stem op Kai-ShockWave, vanwege meer diversiteit. Ze lijken nogal op erlkaar, maar UT heeft wat twijfelachtige effecten toegevoegd (zoals de voorkant van het spaceschip verduisteren..) en de planeten bij die van Kai geven toch een betere sfeer.

Stem: Kai-ShockWave

Ik vind de sfeer van Kai-Shockwave beter maar ik vind de effecten van Unmountable Tijmen mooier. Ik vind de keuze erg moeilijk dus ik stem op allebij! :puh:

Ik vind de sfeer van Kai-Shockwave beter maar ik vind de effecten van Unmountable Tijmen mooier. Ik vind de keuze erg moeilijk dus ik stem op allebij! :puh:
ja precies,ze zijn allebei mooi.kan ook niet kiezen.

Aan de twee heren hierboven, het is niet de bedoeling op beide deelnemers te stemmen maar op 1. ;)

Winnaar Kai-ShockWave +1 punt! Helaas verliezer Unmountable Tijmen maar gelukkig hoef je nog geen punt te verliezen.

Closed en updated.

Guest
This topic is now closed to further replies.

Recently Browsing 0

  • No registered users viewing this page.

Account

Navigation

Search

Search

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.