May 7, 200818 yr Hallo Ik ben bezig met PHP. Maar nu wil ik graag zorgen dat ik een paneel zegmaar include aan de rechterkant. Als je gewoon dit doet: <?php include('menu.php'); ?> Dat komt ie gewoon aan de linkerkant maar ik wil hem links. Kan het dan zoiets als dit zijn: <?php <p align="right" include('menu.php'); ?> Weet iemand hoe dit moet of is dit onmogelijk? Alvast bedankt! MVG, OmarM
May 7, 200818 yr Probeer dit eens: <?php echo '<div align="right">'; include('menu.php'); echo '</div>'; ?>
Hallo
Ik ben bezig met PHP. Maar nu wil ik graag zorgen dat ik een paneel zegmaar include aan de rechterkant. Als je gewoon dit doet:
<?php include('menu.php'); ?>Dat komt ie gewoon aan de linkerkant maar ik wil hem links. Kan het dan zoiets als dit zijn:
<?php <p align="right" include('menu.php'); ?>Weet iemand hoe dit moet of is dit onmogelijk?
Alvast bedankt!
MVG,
OmarM