Jump to content
Bekijk in de app

Een betere weg om onze GTA community te volgen. Leer meer.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

Een volledig scherm app op het beginscherm inclusief notificaties, badges en meer.

Om deze app op je iPhone en iPad te installeren
  1. Druk op het icoon in Safari
  2. Scroll in het menu en druk op Zet op beginscherm.
  3. Druk op Voeg toe rechts bovenaan.
Om deze app op je Android toe te voegen
  1. Druk op het 3-punten menu (⋮) rechts bovenaan in de browser.
  2. Druk op Toevoegen aan beginscherm of Installeer app.
  3. Druk op Toevoegen om te bevestigen.
Geplaatst:
comment_96986

3154.jpg

Rockstar heeft zojuist aangekondigd dat er een MMO (massive multiplayer online) actiespel in de maak is! Het spel zal dezelfde spelopbouw hebben als Grand Theft Auto, maar zal geen rechtstreeks vervolg zijn. Het spel zal op de aankomende E3 beurs, die begin mei in Los Angeles gehouden wordt, te zien zijn. Het spel zelf zal echter op z’n vroegst in 2007 verschijnen.

Het spel draagt de naam APB, wat staat voor All Points Bulletin. In het spel zul je kunnen kiezen tusse twee kanten, de goeden (politie en aanhang) en de slechten, de gangs die in de stad rondhangen. In sommige opzichten doet het spel zelfs aan The Sims denken. Je kunt in APB namelijk je auto, kleding, wapens en uiterlijk aanpassen naar gelieven.

Overige informatie is nog niet losgelaten, zoals het platform waarop het spel zal verschijnen. De PC als platform zou een optie kunnen zijn, maar we kunnen evenwel bij de volgende generatie consoles een online optie verwachten. Op de E3 krijgen we ongetwijfeld meer informatie!

Bron : Insidegamer

Featured Replies

Geplaatst:
comment_96994
ik krijg opeens een state of emergency gevoel :huh:

ik ook iig zo klikt het wel als ik het lees

alleen dan een iets uitgebreidere versie van State Of Emergency

Geplaatst:
comment_97101

Weer een GTA Clone?

Deze game heeft denk niks met Rockstar te maken aangezien All Points Bulletin oorspronkelijk een game van Atari is uit 1987.

Ook lijkt het me sterk dat Rockstar Games zo'n game gaat maken en dan niet uit gaat brengen onder de naam Grand Theft Auto.

Ook kan jij niet goed quoten!

Real Time Worlds heeft zojuist aangekondigd dat er een MMO (massive multiplayer online) actiespel in de maak is.

Het gaat dus helemaal niet om Rockstar Games!

Bewerkt: door Joriz

Geplaatst:
  • Auteur
comment_97133

Er staat Rockstar...

Rockstar heeft zojuist aangekondigd dat er een MMO (massive multiplayer online) actiespel in de maak is! Het spel zal dezelfde spelopbouw hebben als

Oh nu snap ik het, vanochtend stond er nog duidelijk Rockstar.

Bewerkt: door Hayate

Geplaatst:
comment_98467
Klinkt een beetje als een melk-de-uit-en-maak-een-flut-game-om-daar-veel-geld-mee-te-verdienen-game. <_<

Wat valt er uit te melken dan? :lol:

Deze game is gewoon een onverhoopte poging om beter te worden als GTA.

Ik gok dat deze game wel weer ge-annuleerd wordt ..

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

Configureer push berichten

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.