Geplaatst: 8 mei 200817 jaren Auteur comment_977472 zijn er dan vingerhandschoenen in gta 4? Volgens de plaatjes en de boxart wel ja..
Geplaatst: 8 mei 200817 jaren comment_977475 Het kan zijn dat ik het fout heb, maar ik heb laatst gelezen dat ze eruit zijn gehaald. Ze waren er wel in de béta versie.
Geplaatst: 8 mei 200817 jaren Auteur comment_977481 Het kan zijn dat ik het fout heb, maar ik heb laatst gelezen dat ze eruit zijn gehaald. Ze waren er wel in de béta versie. Ik las zoiets ook laatst maar ook las ik hier dat je zoveel geld aan een zwerver moest uitgeven. :S
Geplaatst: 8 mei 200817 jaren comment_977529 Het kan zijn dat ik het fout heb, maar ik heb laatst gelezen dat ze eruit zijn gehaald. Ze waren er wel in de béta versie. Ik las zoiets ook laatst maar ook las ik hier dat je zoveel geld aan een zwerver moest uitgeven. :S alleen bij een missie weet niet meer welke.!
Geplaatst: 8 mei 200817 jaren comment_978092 Ik heb ook in een filmpje gezien dat ze er voor het ene deel in zaten en voor het andere deel niet dus mischien zitten ze er toch wel in, en waarom zouden ze die er dan uithalen?
Waar kan je die vingerhandschoenen krijgen?