Geplaatst: 8 mei 200817 jaren comment_977868 in deze topic moet je woorden zeggen wat met gta iv heeft te maken met de achterste letter van een woord ik begin wel brucie nu moet jullie dus een woord maken met een e wie het eerst antwoord mag de volgende woord stellen.
Geplaatst: 8 mei 200817 jaren comment_977870 in deze topic moet je woorden zeggen wat met gta iv heeft te maken met de achterste letter van een woord ik begin welbrucie nu moet jullie dus een woord maken met een e wie het eerst antwoord mag de volgende woord stellen. Jij hebt écht géén leven... Ga gewoon verder gamen alsjeblieft...
Geplaatst: 8 mei 200817 jaren Auteur comment_977874 in deze topic moet je woorden zeggen wat met gta iv heeft te maken met de achterste letter van een woord ik begin welbrucie nu moet jullie dus een woord maken met een e wie het eerst antwoord mag de volgende woord stellen. Jij hebt écht géén leven... Ga gewoon verder gamen alsjeblieft... doe nou maar gewoon mee kan best leuk zijn
Geplaatst: 8 mei 200817 jaren comment_977897 Wedden dat dit topic zo dichtgaat: spelletjes zijn alleen toegestaan in het daarvoor bedoelde subforum en mogen alleen door crewleden worden geopend. Het is maar dat je het weet, verder bemoei ik me er niet mee
Geplaatst: 8 mei 200817 jaren comment_977914 Deze quiz werkt precies hetzelfde alleen gaat het hier over alle woorden. Na 2 pagina's is de lol er ook vanaf en gaan mensen alsnog naar de spelletjes fora.
in deze topic moet je woorden zeggen wat met gta iv heeft te maken met de achterste letter van een woord ik begin wel
brucie nu moet jullie dus een woord maken met een e wie het eerst antwoord mag de volgende woord stellen.