Geplaatst: 8 mei 200817 jaren comment_977877 Hey, ik wil graag weten hoe ik mijn computerkast moet openen om hem schoon te maken. Hier een foto, waar een rood streepje bovenstaat heb ik zijn schroefjes. Die heb ik al opengemaakt, maar wat moet ik nog meer openmaken want hij gaat nog steeds niet open.
Geplaatst: 8 mei 200817 jaren comment_977921 Misschien dat jede zijplaat naar achteren moet schuiven/trekken, dat heb ik ook. Bewerkt: 8 mei 200817 jaren door joppie
Geplaatst: 8 mei 200817 jaren comment_977922 Meestal zit de kast van je PC vast met een aantal schroefjes en klikjes. Als je alle schroefjes die je ziet losdraait moet het loszitten. Daarna kun je de kast een beetje heen en weer bewegen om te zien hoe je hem verder uit de klikjes moet krijgen. Kijk goed of je echt geen schroefje over het hoofd gezien hebt. Mocht het nog niet lukken, dan kun je langs een computerzaak o.i.d. gaan, kijk of ze het daar wel voor elkaar krijgen.
Geplaatst: 8 mei 200817 jaren comment_977942 flink bewegen idd kan je meteen nieuwe harde schijf gaan halen, je moet zoals eerder gezegt is de schroefjes loshalen als je die hebt en dan de plaat aan de zijkant naar achter eruit schuiven.
Geplaatst: 8 mei 200817 jaren comment_977963 Hey, ik wil graag weten hoe ik mijn computerkast moet openen om hem schoon te maken. Hier een foto, waar een rood streepje bovenstaat heb ik zijn schroefjes. Die heb ik al opengemaakt, maar wat moet ik nog meer openmaken want hij gaat nog steeds niet open. Je ziet daar tussen de schroefje een sukje metaal net een hand greep daar moet je hem naar achter trekken dan heb je de zijkant eraf en kun je hem schoon maken. Maar doe dit wel voorzichtig
Geplaatst: 8 mei 200817 jaren Auteur comment_978010 dank jullie wel, het is gelukt. Maar hoe moet ik hem er nu weer op krijgen?
Geplaatst: 8 mei 200817 jaren comment_978078 Gewoon er bijna hele maal opleggen en dan weer terug schuiven eigenlijk net zo toen je hem eraf haalde en dan dus anders om. Terug schuiven dan moet het lukken.
Hey, ik wil graag weten hoe ik mijn computerkast moet openen om hem schoon te maken.
Hier een foto, waar een rood streepje bovenstaat heb ik zijn schroefjes.
Die heb ik al opengemaakt, maar wat moet ik nog meer openmaken want hij gaat nog steeds niet open.