Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

SA nl?

Weet er iemand een manier om gta San Andreas nederlands te krijgen?

Featured Replies

Weet er iemand een manier om gta San Andreas nederlands te krijgen?

dit kan voor zo ver iki weet alleen op de PC maar dan heb je een SA NL Patch nodig moet je zoeken op google of hier ergens op GTA forum in het 'modificatie aanvraag' forum

GREETZ.

zeg het maar als je nog meer info nodig hebt

Hoe zet je hem IN het spel ?

Ik heb hem gedownload en in gta san andreas user files gezet

Maar hij zit niet in het spel :N

Hij komt niet in de User files.

Het is een text bestandje, deze moet je in de map: GTA San Andreas/Text en dan de amercian vervangen.

Maak wel een backup!!

Ik heb hem ook, tis egt veel makkelijker maar ja dat doet er niet toe.

Dat gaat niet werken vrees ik. Eerst moet je het bestand american.gxt opzoeken. Dat staat in je speldirectory GTA San Andreas/text. Back-up dat bestand. Zet daarna het uitgepakte nieuwe american.gxt daarvoor in de plaats. Dan zou het allemaal moeten werken :Y Natuurlijk moet je ook zorgen dat de ondertitels in het spel aan staan....

Hoe maak je een back-up :$

Srry ik heb neit zoveel verstand van dat soort dingen

Bedankt allemaal

Klik met rechts op het reeds bestaande bestandje met de naam american.gxt en kies voor 'kopieëren'. Ga nu ergens naar toe waar je bestandje even kan opslaan. Je bureaublad, "mijn documenten", whatever. Klik ergens op je bureaublad of in het wit van een mapje met rechts op je muis en kies nu voor "plakken". Het bestandje wordt nu veilig voor je weggezet. Pak vervolgens je nieuwe american.gxt en zet die in de GTA San Andreas map. Je krijgt de vraag gesteld "wilt u het bestaande bestand overschrijven?". Kies voor "ja" en klaar ben je :Y

Maar als je deze mod hebt gedownload, Kun je toch geen savegame's meer starten? Toch? Tenminste, dat heb ik ergens gelezen... :schater:

Dat heb je volgens mij dan verkeerd gelezen ^_^ Uitsluitend de ondertitels zijn veranderd en voorderest helemaal niets. De namen van personen en de namen van de missies zijn nog exact hetzelfde, dus het zou helemaal niets mogen uitmaken voor bestaande save-games.....

Maar als je deze mod hebt gedownload, Kun je toch geen savegame's meer starten? Toch? Tenminste, dat heb ik ergens gelezen... :schater:

Alléén bij main.scm mods moet je een new game starten. Als je ook maar één lettertje veranderd in de main.scm kun je je oude savegames niet meer gebruiken. ;)

Ok, vandaag weer wat geleerd :)

Shit mean, ik krijg hem alsmaar niet in het spel :N

Wat is het probleem dan juist? Stopt het laden? Gebeurt er iets tijdens de cutscenes zelf?

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

Recently Browsing 0

  • No registered users viewing this page.

Account

Navigation

Search

Search

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.