Geplaatst: 8 mei 200817 jaren comment_978196 Bij voorbaad dank. Ik zoek Game saves alleen voor de Stunt jumps , Duiven en 100% achievements. Bij voorbaad nogmaals bedankt.
Geplaatst: 8 mei 200817 jaren comment_978199 'Dit is niet mogelijk vanwege de archievements. In elke savegame zit een soort van code die verbonden is met jou gamertag. Dus als je dan je savegame eraf haalt en op een andere 360 wilt afspelen is dit niet mogelijk. ' Dit heb ik gevonden.
Geplaatst: 8 mei 200817 jaren comment_978200 Maar als je dan bijvoorbeeld een missie hebt die egt niet lukt, laten we zeggen op het 3e eiland dan zit je dus gewoon vast en kun je helemaal nix meer... naar het 3e eiland bedoel ik dan.
Geplaatst: 8 mei 200817 jaren comment_978205 Wat je dán kan doen is Wikigta raadplegen. Kijken naar de tips, kijken op Youtube en dan zelf de missie proberen. Niet opgeven na een de eerste keer en steeds de tips en hintd van Wikigta gebruiken.
Geplaatst: 9 mei 200817 jaren comment_978273 Net zolang doorspelen totdat het je wel lukt. of neem eerst even "rust" en ga de side missions doen van Little Jacob of brucie. ga duiven schieten bowlen Uniqe stunt jumps doen. en probeer dan nog eens de missie. Anders lukt het natuurklijk nooit. En kijk op Youtube/wikigta voor een walkthrough.
Bij voorbaad dank. Ik zoek Game saves alleen voor de Stunt jumps , Duiven en 100% achievements. Bij voorbaad nogmaals bedankt.