Jump to content
Geplaatst:
comment_978451

JENSEN!

JENSEN! is een Nederlandse talkshow, gepresenteerd door Robert Jensen.

Deze week waaren de meiden van het programma 'Dames in de Dop' te gast bij Jensen.

Wat ook op RTL 5 word uitgezonden net zoals Jensen. Wat vinden jullie van hun?

Bekijk hier de 3 delen:

Jensen - Damens in de dop Deel 1

Jensen - Damens in de dop Deel 2

Jensen - Damens in de dop Deel 3

Ze zijn echt slim! :schater:

Featured Replies

Geplaatst:
comment_978507

Er bestonden al meerdere topics over Jensen! maar die dateerden wel van een tijd geleden. Om een beetje "fris" te beginnen heb ik de oude exemplaren nu gesloten en kunnen we wat mij betreft in deze verder.....ook ik heb de aflevering gezien trouwens en ik moest erg lachen om de Nederlandse provincies: Utrecht, Amsterdam, Den Haag, Twente :schater:

Geplaatst:
comment_978847

Volgens mij zijn die meisjes helemaal niet zo dom, het is allemaal gespeeld. Maar goed, ik mag Jensen totaal niet. Ik ken wat mensen die voor zijn show hebben gewerkt en ze vertelden allemaal dat hij andere mensen commandeert. Dit terwijl je juist samen een opname maakt, nooit alleen.

Ik snap niet hoe je je brood kan verdienen door mensen zo laag naar beneden te halen. Neem een voorbeeld aan echte presentatoren die met hart en ziel werken aan een programma.

Geplaatst:
comment_987658

Jensen! blijft een geniaal progamma, ik kijk het al jaren, elke doordeweekse avond.

De aflevering met de meiden uit 'Dames in de Dop' was inderdaad geweldig, maar de aflevering van gisteravond (Tiny & Lau kwamen langs) was ook erg leuk.

'Verdomme, alles godverdomd naar beneden!' :7

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.