Geplaatst: 9 mei 200817 jaren comment_978451 JENSEN! JENSEN! is een Nederlandse talkshow, gepresenteerd door Robert Jensen. Deze week waaren de meiden van het programma 'Dames in de Dop' te gast bij Jensen. Wat ook op RTL 5 word uitgezonden net zoals Jensen. Wat vinden jullie van hun? Bekijk hier de 3 delen: Jensen - Damens in de dop Deel 1 Jensen - Damens in de dop Deel 2 Jensen - Damens in de dop Deel 3 Ze zijn echt slim!
Geplaatst: 30 juni 200816 jaren comment_1030191 Hmmm soms vind ik het minder maar het blijft wel leuk
Geplaatst: 30 juni 200816 jaren comment_1030195 Hmmm soms vind ik het minder maar het blijft wel leuk Net geen maand over tijd... Om maar een kleine toevoeging te geven aan dit topic, de mededeling dat Jensen niet verder mag bij RTL5. Ondanks de ruime kijkcijfers kreeg RTL er toch een slechte naam door, en heeft Jensen aan de kant gezet. Het is nog onbekend of- en waar Jensen eventueel verder gaat met een Radio- of TV-show. Bron
Geplaatst: 30 juni 200816 jaren comment_1030560 Hmmm soms vind ik het minder maar het blijft wel leuk Net geen maand over tijd... Om maar een kleine toevoeging te geven aan dit topic, de mededeling dat Jensen niet verder mag bij RTL5. Ondanks de ruime kijkcijfers kreeg RTL er toch een slechte naam door, en heeft Jensen aan de kant gezet. Het is nog onbekend of- en waar Jensen eventueel verder gaat met een Radio- of TV-show. Bron zou wel jammer zijn als het helemaal weg ging hoeso kregen ze een slechte naam ervan?????
Geplaatst: 30 juni 200816 jaren Auteur comment_1030740 Zojuist Shownieuws gekeken en Jensen is niet van plan om te stoppen. Hij gaat misschien naar een andere zender toe.
Geplaatst: 7 juli 200816 jaren comment_1036392 Jensen deed ook telefoonterreur. Zoals die van die Collect Call van Uncle Jimmy uit Nieuw-Zeeland.[/font] Link:
Geplaatst: 7 juli 200816 jaren comment_1036796 Hhaaha echt grappig jensen, keek het altijd toen het nog op tv was nu is het seizoen stop binnenkort keert het weer terug
Geplaatst: 19 juli 200816 jaren comment_1048958 Keert niet meer terug. Jensen is van de buis getrapt, ik heb gehoord dat ie zelfs niet meer voor RTL mag werken.
Geplaatst: 21 juli 200816 jaren comment_1050325 Hij komt idd niet weer waarschijnlijk. RTL5 wil hem niet weer hebben, Veronica niet, en SBS geloof ik ook niet.
JENSEN!
JENSEN! is een Nederlandse talkshow, gepresenteerd door Robert Jensen.
Deze week waaren de meiden van het programma 'Dames in de Dop' te gast bij Jensen.
Wat ook op RTL 5 word uitgezonden net zoals Jensen. Wat vinden jullie van hun?
Bekijk hier de 3 delen:
Jensen - Damens in de dop Deel 1
Jensen - Damens in de dop Deel 2
Jensen - Damens in de dop Deel 3
Ze zijn echt slim!