Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

2 vragen voor gta

ok gta4, heb ht 3 dagen, zit op ca 30 procent 2e eiland bla bla bla ,

vet spel doet me denken aan the godfather alleen gta verveelt niet zo snel.

ikheb vragen

1.- iedereen heeft over ik mis meer winkels ik mis vliegtuigen blabla bla maar wat ik echtmis zijn WAPENS ik hoef geen huge arsenaal zoals in vice city en SA maar kom op iets van 10 wapens is het te weinig , minimaal 3 smg's had ik wel verwacht, maar ok ik moet dr mee leven :7 maar iets heel essentieels in gta4 ( waar ht draait op zo realistisch mogelijk te zijn ) vind ik toch wel.. SILINCERS?!!! kom op zeg, bijvoorbeeld als je goldberg moet vermoorden hoort iedereen dat, silencer zou het veel vetter en realistischer zijn want komop je bent een hitman ofzoiets

2.- soms verandert de kleur van de opdrachtgevers icoontje op de map bijvoorbeld bij mij zijn francis en patrick nu groen wat houdt dat in? andere icoontjes zoals playboy x zijn dat dan niet

bedankt :)

Featured Replies

ok gta4, heb ht 3 dagen, zit op ca 30 procent 2e eiland bla bla bla ,

vet spel doet me denken aan the godfather alleen gta verveelt niet zo snel.

ikheb vragen

1.- iedereen heeft over ik mis meer winkels ik mis vliegtuigen blabla bla maar wat ik echtmis zijn WAPENS ik hoef geen huge arsenaal zoals in vice city en SA maar kom op iets van 10 wapens is het te weinig , minimaal 3 smg's had ik wel verwacht, maar ok ik moet dr mee leven :7 maar iets heel essentieels in gta4 ( waar ht draait op zo realistisch mogelijk te zijn ) vind ik toch wel.. SILINCERS?!!! kom op zeg, bijvoorbeeld als je goldberg moet vermoorden hoort iedereen dat, silencer zou het veel vetter en realistischer zijn want komop je bent een hitman ofzoiets

2.- soms verandert de kleur van de opdrachtgevers icoontje op de map bijvoorbeld bij mij zijn francis en patrick nu groen wat houdt dat in? andere icoontjes zoals playboy x zijn dat dan niet

bedankt :)

1. de wapens zijn idd te weinig.

2. is gewoon een standaard kleur bij elke opdrachtgever...

1) Er zijn gebnoeg wapens hoor, er zijn er 16.

Hier zijn ze:

  • Baseball bat
  • Knife
  • Grenades
  • Molotov cocktails
  • Pistol
  • Desert Eagle
  • Micro-Uzi
  • SW MP10
  • Shotgun
  • Stubby shotgun
  • AK 47
  • M4
  • Sniper rifle
  • PSG1 sniper
  • RPG

2) Dat hoort gewoon zo. Anders kan je misschien door de war raken. Per opdrachtgever is dat anders. Soms zijn de kleuren hetzelfde, zoals Packie en Francis. Maar bijvoorbeeld Playboy X is geel. Dit hoort dus gewoon zo ;)

Veel succes ;)

2 wapens kloppen niet...

in plaats van een MP 10 is het gewoon een Sub-Machinge gun, en in plaats van een Desert Eagle is het een Combat Pistol :puh:

16 is nie zo heel veel hoor, liberty is groot maar zoveel het zelfde word saai.

dus ik hoop in de nieuwe gta dat ze daar wel weer een hoop wapens in stoppen

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

Recently Browsing 0

  • No registered users viewing this page.

Account

Navigation

Search

Search

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.