Geplaatst: 9 mei 200817 jaren comment_978586 Ik zoek de auto`s voor stevie, en ik moet een washington ophalen bij een zwembad in Steinway, maar waar is het? Weet iemand dat?
Geplaatst: 9 mei 200817 jaren comment_978610 Ik zoek de auto`s voor stevie, en ik moet een washington ophalen bij een zwembad in Steinway, maar waar is het?Weet iemand dat? Je moet eerst antwoorden (reply-en) op de mail van bruce dat je ingaat op zijn aanbod. Dan zal de wagen op de radar worden toegevoegd en kan je er heen rijden
Geplaatst: 9 mei 200817 jaren Auteur comment_978627 Nee, die heb ik allemaal al gehaald, die auto`s. Als je een sms krijgt van stevie, en de derde auto is een washington in steinway, maar waar in steinway?
Geplaatst: 9 mei 200817 jaren comment_978632 Nee, die heb ik allemaal al gehaald, die auto`s. Als je een sms krijgt van stevie, en de derde auto is een washington in steinway, maar waar in steinway? Ahh nou ik heb die side-missie even links laten liggen, wellicht dat iemand anders het weet...
Geplaatst: 9 mei 200817 jaren comment_978776 Steinway's beer garden ligt, lijkt mij dan, in Steinway, dus als je daar naar toe gaat moet je een beetje rondrijden tot je een zwembad ziet
Geplaatst: 9 mei 200817 jaren comment_978783 http://snapmap.wikigta.org/index.php?map=I...amp;set=544,246 hierzo staat ie handig zo'n guide zeg
Ik zoek de auto`s voor stevie, en ik moet een washington ophalen bij een zwembad in Steinway, maar waar is het?
Weet iemand dat?