Geplaatst: 9 mei 200817 jaren comment_978725 Beste leden, Op het dakterras van het appartement van (Playboy X) staat een Jacuzzi. Het appartement krijg je als je Playboy X vermoord in de missie: The Holland Play.[/font] Maar is er eigenlijk een mogelijkheid om in de Jacuzzi te zitten? Hij staat er anders niet voor niets.. mvg, GTT
Geplaatst: 9 mei 200817 jaren comment_978729 Nee, je kan er tot zo ver ik weet niet in. Rockstar Games heeft véél functie's in het spel gebracht. Maar in de Jacuzzi niet. Misschien in GTA V Swiggers Bewerkt: 9 mei 200817 jaren door swiggers
Geplaatst: 9 mei 200817 jaren comment_978730 Beste leden,Op het dakterras van het appartement van (Playboy X) staat een Jacuzzi. Het appartement krijg je als je Playboy X vermoord in de missie: The Holland Play.[/font] Maar is er eigenlijk een mogelijkheid om in de Jacuzzi te zitten? Hij staat er anders niet voor niets.. mvg, GTT Nee kan niet.
Geplaatst: 9 mei 200817 jaren comment_978766 je kan wel net alsof doen gewoon erin springen en dan bukken... maar jammergenoeg is hij niet zo diep...
Geplaatst: 9 mei 200817 jaren comment_978810 Playboy's savehouse kan je hier vinden. Om dit te betreden moet je wel Playboy X vermoord hebben in de missie The Holland Play.[/font] Bewerkt: 9 mei 200817 jaren door Hanneswasco
Geplaatst: 9 mei 200817 jaren comment_979161 Hmm, kan je ook daten in je eigen huis, lekker met meisje in bad het bad zitten?
Geplaatst: 9 mei 200817 jaren Auteur comment_979506 Hmm, kan je ook daten in je eigen huis, lekker met meisje in bad het bad zitten? Ja, je kunt de personages met wie je date ook meenemen naar je savehouse. Alleen weet ik niet of ze je volgt door in de lift te gaan..
Geplaatst: 9 mei 200817 jaren comment_979514 Je kan ook op het dak komen via de flat waar playboy in gaat in de missie waarin je hem moet vermoorden. zo kan je vriendin ook mee
Geplaatst: 11 mei 200817 jaren comment_981275 Nee, je kan er tot zo ver ik weet niet in. Rockstar Games heeft véél functie's in het spel gebracht. Maar in de Jacuzzi niet. Misschien in GTA V Swiggers is er al sprake van een gta V misschien
Geplaatst: 11 mei 200817 jaren comment_981283 Lol dit is de domste thread die ik hier ooit heb gezien..
Beste leden,
Op het dakterras van het appartement van (Playboy X) staat een Jacuzzi.
Het appartement krijg je als je Playboy X vermoord in de missie: The Holland Play.[/font]
Maar is er eigenlijk een mogelijkheid om in de Jacuzzi te zitten? Hij staat er anders niet voor niets..
mvg,
GTT