May 9, 200817 yr Ik was net wat rond aan het kijken op Wikigta, toen ik dit tegenkwam Klik, er zouden toch geen vliegtuigen inzitten ? Als die er wel in zit, weet iemand waar ?
May 9, 200817 yr Ja, er zitten inderdaad 'kleine' vliegtuigen in, zoals de Dodo en de watervliegtuig.
May 9, 200817 yr Ja, er zitten inderdaad 'kleine' vliegtuigen in, zoals de Dodo en de watervliegtuig. waar kun je die vinden?
May 9, 200817 yr Als ik me goed herriner stond de Dodo op het vliegveld aan de zijkant(en) gestationeerd. Het watervliegtuigje ben ik nog niet tegen gekomen. (nee ik heb geen GTAIV, ik ben vaste klant bij de broadcasting van Justin.tv)
May 9, 200817 yr Als ik me goed herriner stond de Dodo op het vliegveld aan de zijkant(en) gestationeerd. Het watervliegtuigje ben ik nog niet tegen gekomen. (nee ik heb geen GTAIV, ik ben vaste klant bij de broadcasting van Justin.tv) ok thanks ik zal eens kijken
Ik was net wat rond aan het kijken op Wikigta, toen ik dit tegenkwam Klik, er zouden toch geen vliegtuigen inzitten ? Als die er wel in zit, weet iemand waar ?