Geplaatst: 10 mei 200817 jaren comment_979803 weet iemand toevallig of er een veerboot vaart ik heb wel het vertrek punt gevonden maar geen veerboot of komt die pas als ik het spel uitgespeeld heb en waar vaart die dan heen ojaa het vertrek punt dat ik gevonden heb is in alderney
Geplaatst: 10 mei 200817 jaren comment_979806 weet iemand toevallig of er een veerboot vaart ik heb wel het vertrek punt gevonden maar geen veerboot of komt die pas als ik het spel uitgespeeld heb en waar vaart die dan heen ojaa het vertrek punt dat ik gevonden heb is in alderney ik denk het niet wand in het spel word dacht ik verteld dat de veerdienst buiten dienst is vanwege de naast gelegen tunnel
Geplaatst: 10 mei 200817 jaren comment_979835 ik zag wel een boot op het water liggen uit trailer 3 daar kan je ook op was een filmpje op youtube volgens mij.
Geplaatst: 10 mei 200817 jaren Auteur comment_979889 dat is fucking genaaid want in trailer 3 zie je de ferry terminal met daarnaast een veerboot
Geplaatst: 10 mei 200817 jaren comment_979891 Op de trailer is inderdaad een veerboot te zien, maar je kunt hem niet gebruiken.
Geplaatst: 10 mei 200817 jaren comment_979932 ik zag wel een boot op het water liggen uit trailer 3 daar kan je ook op was een filmpje op youtube volgens mij. deze boot die jij bedoeld is een tug een sleepboot dus met deze boot kan je varen
Geplaatst: 10 mei 200817 jaren comment_979950 Kan best zijn dat er een 'veerboot' vaart, maar daar kan je geen gebruik van maken als dienst denk ik.
Geplaatst: 10 mei 200817 jaren comment_979960 De veerboot is inderdaad tezien in een trailer. Maar zit niet in het spel, vaart en ligt dus nergens. Er zijn wel meerdere dingen uit het spel gehaald zoals die buslijn ook. (je zou met de bus mee kunnen en op borden zien hoelaat de volgende bus zou komen)
Geplaatst: 10 mei 200817 jaren comment_980062 Ik heb een paar halfgezonken boten zien liggen in het water, mischien zijn dat ze .
weet iemand toevallig of er een veerboot vaart ik heb wel het vertrek punt gevonden maar geen veerboot of komt die pas als ik het spel uitgespeeld heb en waar vaart die dan heen ojaa het vertrek punt dat ik gevonden heb is in alderney