Jump to content
Geplaatst:
comment_980170

Ik heb een ps3 een 60 gb en als ik 5 minuten speel maakt de ventilator van de ps3 best wel hard geluid maar ik speel gewoon prima.

Is dat normaal?

Bewerkt: door mc-mo

Featured Replies

Geplaatst:
comment_980214
Ik heb een ps3 een 60 gb en als ik 5 minuten speel maakt de ventilator van de ps3 best wel hard geluid maar ik speel gewoon prima.

Is dat normaal?

uuummm ligt eraan waar heb je hem in/op staan?? (kastje ofzo?)

Geplaatst:
  • Auteur
comment_980219

Is dat normaal?

Ik heb mn ps3 in een open kastje

Geplaatst:
comment_980277

Is dat normaal?

Ik heb mn ps3 in een open kastje

Okeee heb ik oook;) maar kan wel kloppen wat die andere zei ik heb ook 60 gb en gaaat ook hard maar niet al naar 5 minuten

Geplaatst:
comment_980679

Ik heb dit nu ook al naar 45 minuten en ik heb een 40gb, maar toen ik GTA voor de eerst paar speelde (1 tot 2 uur) dan maakte hij helemaal geen hard geluid en met andere spellen heb ik dit ook nog nooit gehad, maar nu ben ik dus een beetje bang dat hij overvehit raakt en dan stop ik, maar raakt de PS3 dan ook overvehit of heeft iedereen dit?

Geplaatst:
comment_980989

Is dat normaal?

Sinds ik GTA heb doet hij dat bij mij ook :duh: Ik heb een 40 gb PS3. Ik had hem eerst in een kastje staan maar heb hem er net opgezet maar hij maakt nog steeds dat rotgeluid

Bewerkt: door Adren4Line

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.