Geplaatst: 10 mei 200817 jaren comment_980239 ik heet nu bilder maar ik wil een andere naam help me please ik ben nog niet zo oud dus snap het niet zo goed
Geplaatst: 10 mei 200817 jaren comment_980241 ik heet nu bilder maar ik wil een andere naam help me please ik ben nog niet zo oud dus snap het niet zo goed ik wil ook graag een andere naam weet iemand hoe je dat kan veranderen ? help ons A.U.B
Geplaatst: 10 mei 200817 jaren comment_980252 Je meld je af bij PSN, en klik op login, en zoek achter nieuw psn account, ik zal zo m'n bericht editten
Geplaatst: 10 mei 200817 jaren comment_980274 ik heet nu bilder maar ik wil een andere naam help me please ik ben nog niet zo oud dus snap het niet zo goed ik wil ook graag een andere naam weet iemand hoe je dat kan veranderen ? help ons A.U.B heet jij ook bilder lol kheet geen bilder dat staat er ook niet beter lezen heb je op sgool geleerd alst goed is
Geplaatst: 30 augustus 200816 jaren Auteur comment_1094075 waaaaaaargggggggg man waarom staat er lol he he he zeg het dan zeg het dan mischien is da een grapje en ik heb school geleerd ja.kan ik zo slecht tege als ik het toch goed bedoel
Geplaatst: 30 augustus 200816 jaren comment_1094105 waaaaaaargggggggg man waarom staat er lol he he he zeg het dan zeg het dan mischien is da een grapje en ik heb school geleerd ja.kan ik zo slecht tege als ik het toch goed bedoel wat ben jij snel op je tenen getrapt man
Geplaatst: 1 september 200816 jaren comment_1095958 Zullen we even terug gaan naar de topicvraag ??? Hoe verander je jouw naam?? Dit kan alleen als je een nieuw gebruikers account aanmaakt. Dit moet je dus op dezelfde manier aanmaken als dat je jouw huidige PSN-ID hebt aangemaakt (Bilder). Hou er rekening mee dat alle scores en voortgang verloren gaat als je gebruik maakt van een andere gebruikersnaam. Maar een andere manier is er niet ben ik bang.... Succes in ieder geval.
ik heet nu bilder maar ik wil een andere naam help me please ik ben nog niet zo oud dus snap het niet zo goed