Geplaatst: 10 mei 200817 jaren comment_980649 Type: Sign Stijl: Vector achtig iets ofzo Grootte: Maakt niet uit Afbeelding: Zie onderaan de post. Tekst: .Whoopdidoo. Rand: Zie maar of je die erbij maakt. Kleuren: Kleuren van de afbeelding Aub Render (optioneel): n,v,t Extra (optioneel): Kan een beetje slechte kwaliteit foto zijn, (en erg klein) probeer er alsjeblieft wat mee Bewerkt: 10 mei 200817 jaren door .Whoopdidoo.
Geplaatst: 13 mei 200817 jaren comment_984830 Mag ik vragen wat je bedoeld met Vector ? :$ Ja ik ben dom ja...
Geplaatst: 13 mei 200817 jaren comment_984837 Ik kan het niet echt snel uitleggen, check de 'Lesje GFX' van een aantal weken geleden waarin dat uitgelegd word. Ik denk alleen niet dat vector met zo'n foto kan, als er al zo'n schijt filter overheen zit
Geplaatst: 13 mei 200817 jaren comment_984974 Ik kan het niet echt snel uitleggen, check de 'Lesje GFX' van een aantal weken geleden waarin dat uitgelegd word. Ik denk alleen niet dat vector met zo'n foto kan, als er al zo'n schijt filter overheen zit Lijkt me inderdaad haast onmogelijk. Maar als je een iets minder kleurbevattende foto plaatst wil ik het best proberen .Whoopdidoo. !
Geplaatst: 17 mei 200817 jaren Auteur comment_989251 Of laat dat vector ook maar Kan je gewoon iets met die foto fixen ?
Geplaatst: 17 mei 200817 jaren comment_989471 Of laat dat vector ook maar Kan je gewoon iets met die foto fixen ? Ik probeer wel wat maar dat word waarschijnlijk vanavond of morgen aangezien ik nu weg moet. (werken)
Geplaatst: 31 mei 200817 jaren comment_1004330 Ik weet niet of Whoopdidoo zijn signature nog wilt, maar mijn PC is kapot en ik beschik dus niet meer over PS, helaas! Mvg, 2fast{0}
Type: Sign
Stijl: Vector achtig iets ofzo
Grootte: Maakt niet uit
Afbeelding: Zie onderaan de post.
Tekst: .Whoopdidoo.
Rand: Zie maar of je die erbij maakt.
Kleuren: Kleuren van de afbeelding Aub
Render (optioneel): n,v,t
Extra (optioneel): Kan een beetje slechte kwaliteit foto zijn, (en erg klein) probeer er alsjeblieft wat mee
Bewerkt: door .Whoopdidoo.