Jump to content
Geplaatst:
comment_980969

Ik wou vragen of de onderstaande computer een goede game computer is, kan ik daar GTA IV op spelen als hij zou uitkomen en het spel Crysis...

-----------------

Foto

cpu amd phenom am2+ quad core 9750 2.4ghz 2mb

hard disk: hdd 1tb (= 1000gb)7200 sata3gb/s ncq samsung spinpoint f1 32mb 8.9ms

geheugen 4gb (4x1gb) ddr2 apacer 1gb pc6400/800 cl5.0 apacer/am1

2 x dvd-rw samsung 20x sata black

cardreader

voeding gigabyte 460w

case chieftec black

beeldkaart : gf 8800gt extreme 640m 512mb ddr3 pci-e tv/dual dvi

moederbord: g108 gigabyte ga-ma790fx-ds5 amd atx ddr2 1066 crf/s/gbl

---------

Wat zou normaal gezien een goede prijs voor deze pc zijn? Graag de prijs voor nieuw en de prijs voor 2dehands.

Bewerkt: door Woetsha

Featured Replies

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1013515

Het is al een tijdje geleden maar ik had nog wat anders te doen. Ik heb nu een PC in elkaar gezet bij alternate.

1.058 €

Klik hier

Wat ik graag ook wou weten is of dat die voeding wel voldoende is?

Als het goed is ga ik hem deze maand nog bestellen (gratis assemblage!).

Bewerkt: door Woetsha

Geplaatst:
comment_1013582
Het is al een tijdje geleden maar ik had nog wat anders te doen. Ik heb nu een PC in elkaar gezet bij alternate.

1.058 €

9azvb5.jpg

Wat ik graag ook wou weten is of dat die voeding wel voldoende is?

Als het goed is ga ik hem deze maand nog bestellen (gratis assemblage!).

als ik jou was zou ik een Core 2 E8X00 nemen, de E6850 is nu al een tijdje oud, en de E8X00 is op alle vlakken beter.

ik zou ook nog eventjes wachten op de nieuwe kaarten van ATi en nvidia de 8800GTX is intussen ook al oud geworden.

Aangezien je maar 1 vidiokaart neemt zou ik voor een moederbord met een Intel chipset kiezen, en geen nvidia. een moederbord met Intel chipset in het algemeen iets goedkoper en biedt gelijkwaardige prestaties.

zolang je het bij 1 videokaart houdt zal die voeding het wel uithouden

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1014504
als ik jou was zou ik een Core 2 E8X00 nemen, de E6850 is nu al een tijdje oud, en de E8X00 is op alle vlakken beter.

ik zou ook nog eventjes wachten op de nieuwe kaarten van ATi en nvidia de 8800GTX is intussen ook al oud geworden.

Aangezien je maar 1 vidiokaart neemt zou ik voor een moederbord met een Intel chipset kiezen, en geen nvidia. een moederbord met Intel chipset in het algemeen iets goedkoper en biedt gelijkwaardige prestaties.

zolang je het bij 1 videokaart houdt zal die voeding het wel uithouden

Intel® Core™ 2 Duo E8400? En ook heb ik plaats van 8800 GTX, 9800 GTX genomen. Voeding van 600W genomen voor de zekerheid, hier.

Wat is eigenlijk beter VGA of DVI?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.