Geplaatst: 11 mei 200817 jaren comment_981134 hallo allemaal soms kom ik hier woorden tegen, waarvan ik denk: *****, wat is dat nou weer dan? zou iemand niet een lijst kunnen maken, waar al deze woorden(bijv. renderen, etc.) op staan, met een uitleg erbij, van wat het betekent/inhoud? M.o.d
Geplaatst: 11 mei 200817 jaren comment_981138 hallo allemaal soms kom ik hier woorden tegen, waarvan ik denk: *****, wat is dat nou weer dan? zou iemand niet een lijst kunnen maken, waar al deze woorden(bijv. renderen, etc.) op staan, met een uitleg erbij, van wat het betekent/inhoud? M.o.d Misschien dat deze tutorial helpt...
Geplaatst: 11 mei 200817 jaren Auteur comment_981224 hallo allemaal soms kom ik hier woorden tegen, waarvan ik denk: *****, wat is dat nou weer dan? zou iemand niet een lijst kunnen maken, waar al deze woorden(bijv. renderen, etc.) op staan, met een uitleg erbij, van wat het betekent/inhoud? M.o.d Misschien dat deze tutorial helpt... zie daar niet echt begrippen staan alleen vertalingen(?)
hallo allemaal
soms kom ik hier woorden tegen, waarvan ik denk: *****, wat is dat nou weer dan?
zou iemand niet een lijst kunnen maken, waar al deze woorden(bijv. renderen, etc.) op staan, met een uitleg erbij, van wat het betekent/inhoud?
M.o.d