Geplaatst: 11 mei 200817 jaren comment_981330 Als ik een render wil 'Kopieren', dan krijg ik het achtergrond altijd zwart, dat is heel irritant, Omdat hij soms meerdere stukken meeneemt die ook zwart zijn met gummen. Dus mijn vraag is; kun je de achtergrond kleur ook veranderen? , bedankt!
Geplaatst: 11 mei 200817 jaren comment_981354 Ik denk dat je uitknippen bedoeld? Bij het uitknippen wordt al het geknipte zwart en dan wordt het soms lastig dan moet je de optie ervan op Paths zetten en dan is het weg. Veel succes! Edit: Ik denk dat je het deel wat normaal transparant moet zijn bij jou zwart is, je moet dan inderdaad even opslaan. Bewerkt: 13 mei 200817 jaren door hackman
Geplaatst: 13 mei 200817 jaren comment_984568 Je moet je render altijd eerst opslaan op je schijf en daarna pas in PS openen. Doe anders de magic wand tool het zwarte selecteren, vervolgens moet je op delete drukken. (Een beetje feather(Rechter Muisknop op selectie - Feather doe dan 2px ofzo) kan dan geen kwaad, anders word het een beetje choppy.) Bewerkt: 13 mei 200817 jaren door Gta Ripper
Geplaatst: 14 mei 200817 jaren comment_985245 Volgensmij is het veel simpeler om een transparante achtergrond in te stellen bij het nieuwe document waar je de render in wilt plakken. Bij File -> New Document kan je dat instellen.
Geplaatst: 14 mei 200817 jaren comment_985369 Ik denk dat je bedoelt: Je haalt een render van google alleen is de achtergront zwart. In dat geval. Je moet zoeken naar een .BMP die zijn transparant
Als ik een render wil 'Kopieren', dan krijg ik het achtergrond altijd zwart, dat is heel irritant, Omdat hij soms meerdere stukken meeneemt die ook zwart zijn met gummen. Dus mijn vraag is; kun je de achtergrond kleur ook veranderen?
, bedankt!