Jump to content
Geplaatst:
comment_981396

Ik was eigelijk wel benieuwd hoe de meeste GTA fans hier fan zijn geworden? :D

Ik zelf ben GTA Fan geworden doordat vrienden van mij altijd als ik bij ze kwam GTA San Andreas aan het spelen waren.

Ik zelf vond het toen nog niet zo boeiend maar ging het steeds meer mee kijken en begon het eigelijk wel leuk te vinden.

Toen heb ik maar besloten om het spel GTA San Andreas maar is zelf te gaan halen voor de ps2 en ik vond hem steeds leuker door zelf te gamen.

Terwijl eigelijk mijn game smaak altijd bij oorlogs spellen en vechtspellen lag.

En toen ik Sa 100% had uitgespeeld vond ik het jammer dat ik niks meer te doen had.

En daarom ben ik maar andere delen gaan spelen die ik eigelijk ook heel leuk vond.

Zo ben ik dus GTA Fan geworden. :D

Maar hoe is dat bij jullie gegaan?

EDIT: Dit topic gaat over alle GTA games dus ik wist niet waar ik hem moest plaatsen :7

Bewerkt: door sjors12345

• Reacties 82
  • Bezichtigingen 3.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_981570

Ik kreeg mijn eerste GTA toen ik ongeveer 10 was. Het was SA voor de PS2. Hoe ik erbij kwam is doordat ik bij een kennis was en hij was Vice City aan het spelen. Ik wou al een PS2 maar ik wist nog niet welk spel erbij. Maar toen wist ik het. GTA: VC. Ik ging dus met mijn moeder naar de winkel en ik kon VC niet vinden dus had ik SA genomen. Ik wist toen nog helemaal niet hoe moest en zo maar ik had SA alleen maar gekocht voor het freeroamen. 1 jaar later snapte ik het spel pas en toen begon ik ook echt de missies de doen. Sinds die tijd ben ik een GTA addict.

Geplaatst:
comment_981589

ik werd later pas echt fan op mijn 5de of 6de had mijn vriend Grand theft auto met al die vuur

we gingen niet echt missies doen meer boeren laten en mensen overrijden toen later pas op m'n 10de kreeg ik vice city

toen pas stopte ik wat later en ik wordt zo gek van gta 4 dat ik een xbox 360 wil alleen maar voor gta4 ik ga natuurlijk ook andere spellen halen maar moet wel een goed rapport krijgen

Geplaatst:
comment_981610

Zelf heb ik ooit een keer GTA 2 gekocht, en dat vond ik wel een leuk spel!

een tijdje later was ik aan het wachten op Driv3r, omdat ik er wel veel van verwachte (te veel :-( )

om de tijd te doden kocht ik GTA vice city (zeeer goede keus!), dat ook veel beter is dan Driv3r.

en sindsdien ben ik helemaal verslaaft aan gta (ik heb ze ook allemaal!!!)

:cya:

Bewerkt: door WWW.outer

Geplaatst:
comment_981679

(WWW.outer) : een tijdje later was ik aan het wachten op Driv3r, omdat ik er wel veel van verwachte (te veel :-( ) dat had ik ook , ik had het spel gekocht en de zelfde dag alweer terug gebracht.

Bewerkt: door IronBullet

Geplaatst:
comment_981713

wijn beste vriend had gta san andreas op de pc en toen vroeg hij of ik ook wilde spelen en toen vond ik het zo leuk dat ik een maand later een xbox kocht met het gta triple pack.

en nu heb ik ze allemaal behalve gta 1 en londen!

Geplaatst:
comment_981778

Ik was een keer bij een kennis en toen mocht ik GTA VC spelen. Later gingen we het zelf voor de PC kopen en toen werd ik er fan van, ik had het idee dat het helemaal voor mij was gemaak, echt fantastisch, mijn eerste keer! :)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.